Ett sådant här mysigt…


…vardagsrum skulle jag vilja ha! Så inbjudande gosigt det ser ut!

 Puffigt, neutralt och inbjudande. Måste ta en allvarlig funderare på om jag inte ska försöka få till mitt vardagsrum precis så här…på något sätt, vilket sätt som helst, bara det ser ut så här. Mmm, IKEA förstås. Älskar att ströva omkring på IKEA, få idéer, inspiration…synd bara att man har en lång resa hem…från Kalmar till Hultsfred…inspirationen hinner liksom rinna ut i sanden…ja, eller rinna ut i snön kanske passar bättre in. Tur att jag har min iPhone, så jag kan ta lite inspirationskort :)

 

Och så är det ju köksveckor på IKEA! Herre Gu’ vilka coola kök det finns, och snygga, och praktiska och eleganta…ja det finns alla möjlig sorter…det känns ungefär som att ha en stor påse blandgodis och bara få välja en godisbit…hur svårt är inte det..?? Vill ju smaka alla…vill ju ha alla…hur ska man välja..??


Pernilla, Patricia och Felicia testade både färglada och eleganta kök. Och testpanelen utsåg det färgglada köket till vinnare. Oj, så förvånad jag blev…NOT!

 

 

Jaa visst jaa, Pernilla träffade ju Rydström igår…hon skickade mig en bild…och jag tror att ni kan räkna ut vem Pernilla är på kortet…

…jaa…just precis, hon med ”looken”…till vänster, det är min dotter…sådan mor sådan dotter, jajamen…absolut ;)

 

Min skolväska har gått sönder…usch så tråkigt…öööh…eller NOT! För det betyder ju att jag måste inhandla mig en ny…och jag är inte sen med sånt…nej, nej…har redan spanat in en ny…kanonsnygg…funderar på att klicka hem den…det lutar åt det…för jag bara måste ju ha en skolväska! Och visst är den snygg..?? Visst är den Suzana..?? Visst..?? Visst..??

 

Nu ska jag gå igenom min filmanalys som jag måste skicka in till Högskolan…jag tror att jag har gått igenom den femtioelva gånger, och varje gång hittar jag något som jag vill ändra, för att tillslut ändra tillbaka som det var från början…åååh…men nu ska jag gå igenom den en sista gång, en femtiotolfte gång…sedan får det vara bra…sedan trycker jag på skicka…och tar helg!

 

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja de är så kul med nytt till hemmet. IKEA har mycke bra och snyggt, gud vilken snygg väska var hitta du den?? Vad pluggar du??? ha en skön fredag Kram /Malin

2010-01-29 @ 15:58:09
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/
Postat av: cecce

Skolväskan är riktigt snygg!

Köööp! (Fööresten...var hittar man den?)



Kram

2010-01-30 @ 07:56:16
URL: http:// ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0