Bakpotatis med skagenröra á la Sussie!!...


…det är grejer det. Felicia, Edward och William är hos sin pappa denna helg och ja, då passar jag på att göra lite vuxen-fredagsmys-mat, som Edward kallar det. Dom små gillar inte bakpotatis med skagenröra…men vi andra fyra älskar det. Och eftersom Pernilla och Patricia skulle hem till helgen så passade det ypperligt med bakpotatis till Let’s Dance premiären…om det nu inte hade varit så att Pernilla och Patricia missade tåget från Kalmar med bara några sekunder…såg från bussen dom satt i, när tåget lämnade stationen för färden mot Hultsfred…seg-buss…så dom fick åka tillbaka med seg-bussen till deras lägenhet och vänta på nästa tåg…som inte gick förrän tjugo över nio…Skit också…jag som va såååå hungrig på både Let’s Dance och bakpotatis…men, men…Patrik och jag njöt av både Let’s Dance och bakpotatisen…och tjejerna fick sina potatisar varma när dom kom hem klockan elva…hahaha…och dom gillade det :)

Måste tillägga att Agneta Sjödin fortfarande är min favorit i Let’s Dance…men jag blev riktigt imponerad av Gudrun Schyman…shit vilka ben!!...Och hon är över 60 år!!...OJ,OJ,OJ!!!...Såna ben vill jag också ha när jag är över 60!! Får jobba på det…så från och med nu ska jag ut och dansa mer...och ge mig in i politiken på ett eller annat vis…och det svåraste blir dansen, men, men… vad gör man inte för SÅNA BEN!!  ;)

 

Dille på dill ;)

  

Rödlök och räkor förstås

  

Den färdiga produkten, klar att serveras…Bakpotatis med skagenröra á la Sussie !

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

men guuu va gott det såg ut sötis.. Du är ju bara bäst på att tillaga godsaker.. :)

2010-01-09 @ 14:35:47
Postat av: Suzana

Awa...tack sötis :)

2010-01-09 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0