Är jag en shopaholic…


…en sådan som Sophie Kinsella beskriver i sina böcker..?? Det kanske är mig hon skriver om..??..Oj, vad känd jag kände mig helt plötsligt…fast…hmm…kanske inte en ”bra” kändis i och för sig…Och för den delen så har jag inte lust med att vara en kändis, varken en bra eller en dålig…Nooop, jag nöjer mig med att vara mig själv…känd i min egna lilla borg på Remstigen…Och visst, jag skulle nog kunna bli en Becky Bloomwood om jag hade varit garanterad att allt fixar sig till slut, som det gör för henne. Jag har läst alla Kinsellas böcker, och jag gillar dom, nej, jag älskar dom. Böckerna fick mig verkligen på feel good humör, och jag skrattade så jag väckte hela familjen ibland…det gick inte att hålla sig liksom, ungefär som när man bara måste gå på toan, även om man nästan är framme i kassan på ICA MAXI…man blir bara tvungen att lämna kön, hitta en toalett, snabbt, och slå sig ner och lugna magen…jaaa, ni hajar nog nu…Och precis så var det när jag fick mina skrattanfall då jag läste böckerna Shopaholic på nätterna, jag vet att jag inte får skratta högt, men jag bara måste… 

Om ni inte (mot all förmodan…hahaha) har läst Sophie Kinsells böcker så tycker jag att ni ska göra det, jag rekommenderar dom skrattandes varmt ;)


Fem böcker finns det om Becky Bloomwood, en shopaholic

    

 

Jag har passat på (nu när jag fortfarande är lite krasslig) att spana runt i cyber-världens affärer…det finns massa…och jag hittade massa… *suck*…som vanligt…men jag klickade inte hem något (den här gången), så en Becky är jag inte fullt ut (tyvärr)…och jag ska tillägga att det är mycket reamycket, så att säga…Men det jag hittade var ju givetvis interea…noop, det var nyinkommet…färskt!


ASOS hittade jag massvis, bl.a. annat allt detta hamnade på min vill såååå gärna ha lista

 

…och på Bubbleroom hittade jag dessa coola jeans som…hmm…ja, också hamnade på min vill såååå gärna ha lista…eller som Patrik kallar listan, dröm och glöm…hahaha…eller hur..??...skulle inte tro det Patrik…här dröms det, men det glöms NOT! ;)


Tjinge-linge-ling på ett tag, nu ska jag ut och läsa bloggisar!


Kommentarer
Postat av: cecce

Wow vilka snygga jeans! Vill ha, vill ha!!



Har INTE läst böckerna du tipsade om men det känns väldigt lockande med den reklamen du gjorde:-)

Hinner dåligt med att läsa...synd för det är en trevlig sysselsättning!



Kramar!

2010-01-13 @ 19:02:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Suzana

Hej hopp Cecce...

Visst är dom hur läckra som helst jeansen..vill också ha...nu ;)

När du har tid, läs böckerna, jag lovar att du kommer att skratta högt! =)

Kramar!

2010-01-13 @ 20:56:37
Postat av: Patricia

Skiit snygga jeans, skulle passa perfekt på dig men din snygga ruuuumpa :D <3

2010-01-13 @ 22:36:00
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se
Postat av: Suzana

Hahahaha...eller hur Patricia..?? Det tycker du bara för att DU vill att jag ska köpa dom så att DU kan låna dom...hihihi..eller hur..?? ;)

KrameliKram :)

2010-01-13 @ 22:43:52
URL: http://suzanamusic.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag har inte läst shopaholicböckerna men Kinsellas "Mina hemligheter" och den är fantastiskt bra! Om du inte redan läst den så rekommenderar jag dig att göra det! Om du redan gillar hennes böcker menar jag=) Jag kom på mig själv flera gånger att sitta och skratta högt när jag läste=) Trevlig helg!

2010-01-15 @ 17:35:42
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Suzana

Hej Mickan!

Jag har läst alla Kinsellas böcker (har köpt dom faktiskt)...och jag håller med dig, man skrattar högt, rakt ut...Och alla hennes böcker är uppbyggda på samma sätt...att ge läsaren en "skrattresa" från början till slut...Hoppas du får tid att läsa shopaholicböckerna framöver, lovar dig att du kommer att skratta högt igen :)

Trevlig helg till dig med!

2010-01-16 @ 03:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0