William vet hur han ska tjäna en massa pengar...


...fast det är ju kanske inte en sååå bra idé han har min lille kille....näää, jag tror bestämt att det är en usel idé, fast ändå lite smågullig. Han har tappat en tand och tjänat en guldtia...så nu går han omkring och vickar på alla tänder för att tjäna mer guldtior..hahaha. Jag sa till honom att han inte kommer att bli speciellt rik, utan snarare en tandlös fattig liten kille...Nääähää duuu, svarade han, om jag drar ut tio tänder har jag tio guldpengar...och då är jag rik mamma...och det växer ut nya tänder hela tiden, så när mina guldpengar är slut, vickar jag på fler tänder och så lossnar dom och jag får massa guldpengar...Öööh...stopp, stopp William, det fungerar inte riktigt så...har du en gång tappat en tand kommer det bara upp en ny...EN ny...sen kommer det inga fler...Varför..??...Jaaa...öööh...det bara är så William, så inget mer vickande...på tänderna i alla fall ;) Ååååh...*suck*...okey. Men om du vill William så kan du vicka på rumpan...hahaha...Vaaa..??...får jag guldpengar då..?? Öööh, oj, nej William, jag bara skojsade lite...så vicka inte på något...inte på nått...förstått..??! ;)

Min lille tandlöse William


Edward fick en fin och gullig "tavla" i skolan idag. Eftersom det är alla hjärtans dag på söndag fick klassen skriva några fina ord på varandras "tavlor". Och det var hemligt, så ingen vet vad vem har skrivit. Så gulligt. Jag ska rama in Edwards, och jag måste säga att jag håller med hans klasskompisar...på alla punkter om Edward.


Nu tar jag lite fredagsmys tillsammans med resten av Sverige med taco och Let's Dance!
Heja David friskt humör, det är du som TV:n gör...heja, heja, heja ;)

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Ha, ha vilken söt son du har!! Han kommer nog att tjäna pengar en vacker dag!



Du får gärna följa med i min cabbe en vacker dag! Då drar vi till något varmt ställe och lever livets glada dagar!!



Kramar!

2010-02-12 @ 21:29:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Haha, ja han blir nog en affärsman, duktig på matte är han ju också :-))!!



Ha en bra dag!!

2010-02-13 @ 10:49:37
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0