Men usch och fyyy va äckligt...


...med en död fågel på altanen! Vidrigt! Läskigt! Otäckt! Och en gnutta ledsamt! Var den tvungen att lägga sig på min altan och dö..?? Kunde den inte ha hittat ett bättre ställe..?? Och varför just idag, på Edwards födelsedag..?? Stora, svarta fåglar är otäcka, riktigt skrämmande faktiskt...och det är Hitchcocks fel att jag tycker så...jooop det är det...jädrans fågelfilm från 1963...gammal och otäck, både filmen och gubben. Nååjaa, den stackars fåglen kunde nog inte hjälpa vare sig när eller var den skulle dö. Så jag får ta och vara lite medmänsklig idag, eller snarare meddjurisk och ta med mig familjen på begravning, fågelbegravning, innan vi firar av födelsedagsbarnet. Så får det bli, lite tårar innan skratt, eller som det brukar heta, efter regn kommer solsken ;)

        

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: cecce

Vad sorgligt och lite äckligt. Har svårt att befatta mej med djur och än mindre döda.

Hoppas ni får hade en fin begravning:-)



Kramar!

2010-02-15 @ 19:12:30
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0