Hipp, hipp hurra...


...för min Kung Edward som fyller 9 år idag! 9 år förstår ni! Tänk vad tiden går! Berättade för Edward om när jag åkte hem med honom från BB. Ingen snö ute, solen sken. Det var vår i luften den 15:e februari för 9 år sedan. Och han var klädd i en jättesöt Nalle Puh overall, mörkblå, med matchande mössa och små tygstövlar. Jag har kvar dom kläderna. Jag har kvar alla mina fem barns bäbis-kläder som dom hade på sig när dom åkte hem från BB, har faktiskt ramat in dom, hängt dom prydligt på väggen över deras sängar. En häftig grej att göra, rekommenderas varmt och uppskattas mycket av barnen. Men idag var det inte Nalle Puh som var på tapeten, nej, nej, det stadiet har min lille...store...son lämnat för länge sedan.
Det nya stadiet i hans så unga liv är Manchester United och jag tror att det stadiet kommer han aldrig att lämna.
Så födelsedagspresenterna idag handlade om...just precis...fotbollsprylar á la Manchester United.
Skolväska, gympapåse, benskydd och mössa allt från Manchester United och ett presentkort på Intersport för att lite längre fram användas till ett par nya fotbollsskor!
 

Manchester United here I come :)
 

Och till födelsedagsmiddag ville Edward ha våfflor med grädde, sylt och glass :)
  

Nu ska familjen gosa ner i soffan och titta på en anorlunda familj och därefter blir'e spårlöst!

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattar å hurrar stora killen!!!!

2010-02-15 @ 23:54:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Stort grattis till nio-åringen!

Tänk vad tiden går snabbt. Först små bebisar och sen-vips- är de stora och önskar sig fotbollssaker:-)

Det är bara att hänga med!



Hoppas ni haft en riktigt fin dag!!



Kram

2010-02-16 @ 20:58:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0