Det blir en MacBook...


...en 4 GB DDR3-minne, 320 GB hårddisk, 13,3 tums widescreen. Med Office-paketet dessutom! Jajamensan! Nu har jag äntligen bestämt mig! En MacBook! En Apple! Mitt bärbara äpple!
Och se sååå fin den är! 


Och givetvis måste jag ha en mus, jag klarar mig inte utan en mus så att säga ;)
"Musen ser fantastisk ut med sin släta, knapplösa yta och när du har den i din hand är känslan lika enastående. Men det är först när du börjar använda Magic Mouse som du förstår hur suverän den verkligen är." Citerat (kopierat) från Apple Store, och jag menar dom kan ju sin sak. 
Så musen gör nog susen :) 


AO Ally Capellino
väskan som jag ska bära omkring min bärbara dator i är en riktig skönhet! 
"Tillverkad av slitstark bomullssmärting med ett inbyggt vadderat datorfack och undersida av skinn för att se till att din 13-tums MacBook har fullgott skydd. Denna axelväska innehåller också många praktiska fickor för att hålla ordning på tillbehör och generöst invändigt utrymme för böcker, mappar och personliga artiklar, plus en iPhone-ficka och en vadderad axelrem för komfort." Även detta citerat (kopierat) från Apple Store.
Och jag får plats med tre överraskninga i en väska så att säga...MacBook, mus och iPhone!
     

Alla bilder har jag lånat från http://store.apple.com så klicka gärna in där om ni är ute efter en riktigt bra dator!
Och är ni studenter som jag, ja då får ni inte bara en bra dator utan ni får dessutom rabatt. :) 
PS! Min gamla kära Amilo-dator ska min mamma adoptera.

Tjinge-linge-ling!!!

Kommentarer
Postat av: cecce

NÄÄ! Nu blir jag avis! På riktigt!

Helt rätt måste jag säga.

Har ingen apple men enligt mej är det de bästa datorer som finns. Det är bara att gratulera till köpet. Så fin den är.

Antar att den är dyrare än en vanlig pc men du kommer ha mycket mindre problem och inga virus lär du få.

Min nästa dator ska absolut vara en apple.



Ha en fin måndag!!!

Kramar

2010-02-15 @ 07:01:03
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Åh, vilket lyx, även om jag inte fattar mig på såna saker så förstår jag att det är nåt extra :-). Vad pluggar du till?



Hälsningar

Ann-sofie

2010-02-15 @ 10:25:02
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0