Det blev en eftermiddag i Vimmerby…


…där vi var på jakt efter en vinterjacka till Edward. Och nja, det fanns ju inte mycket vinterjackor att välja på…så efter att ha testat ett par jackor hittade Edward en som han fastnade för, och då fick det bli den. Det måste vara ett kanonår för Intersport i Vimmerby, inte mycket vinterprylar kvar i butiken…så någon vinterrea framemot slutet på februari är väl inte ens att räkna med. Nej, det fick bli ordinariepris på både jackan och mössan…och vidare till Lindex där vi hittade ett par supercoola jeans till Edward…precis  nyinkomna, inte ens uppackade i butiken, men har man lite kontakter så har man.


Lite jackprövning inne på Intersport, och jag tyckte Edward skulle ha den svarta 8848 jackan, men det tyckte inte han. Han tyckte bättre om den gråa, men den tyckte jag absolut inte om. Så det blev ingen av dessa två jackor…och kolla in William…aaah, vilken charmör…not…snarare en retsticka ;)

 

 

Jaha, jag tyckte vi skulle fika på café Epok i Vimmerby, men det tyckte absolut inte William, nej, nej…vi ska till Brödstugan för där har dom så coola soffor…men William, det har dom på café Epok också…nehää du…det har dom inte alls…så det fick bli Brödstugan och sofforna ;)

 

Oj, gott…tog kaffe och en Petit chouxsemla…smarrigt!

 

William och Edward tog vaniljesnurror, chokladbollar och sunkis!

  


Och vad blev det för jeans, jacka och mössa..??..Jooop, det här blev de...och Edward tycker det är supercoolt, och jag tyckter också det är supercoolt på honom. Mammas snygging :)

 

Tjinge-linge-ling…nu ska jag återgå till mitt bakande….ööööh, ja, jag vet att klockan är mycket, men barnen ville ha med sig gifflar till skridskodagen i morgon…så självklart killar fixar mamma det till er :)


Kommentarer
Postat av: Millan

men va snygg jacka min lilla älskling fick :) va duktig du är mamma som bakar, lät som du aldrig gör de när jag skrev så men du är duktig och världens bästa mamma som alltid ställer upp när man vill ha nånting. Helt sjukt att det finns människor som du. Me love you <3

2010-02-02 @ 23:50:05
Postat av: malin

Såååå charmig, jätte snygg jacka och mössa verkligen nice!! Ja va gör man inte för sina barn de är ju de finaste man har, åh du har fem barn, jag vill också ha fler barn!! ha de kram/ malin

2010-02-03 @ 09:10:30
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej då det är inte försent, vi får se hur de går, är du klar me barn?? lever du i ett förållande har inte fattat de riktigt??(trög) Ja gillarverkligen inte och köra i vinterväglag....gifflar såg gott ut, har jag aldrig bakat!! är de vanlig vetedeg??? recept??

2010-02-03 @ 15:42:13
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0