Tröttare än tröttast...


...var jag igår. Det tar på krafterna att bli ett år äldre. Bara på en dag är man ett helt år äldre...inte undra på att man är helt slut i knopp och kropp. Det blev mest en slapp och vila dag igår.
William och Edward besökte leksaksaffären igår...



...dom hade lite påskpengar som dom ville göra sig av med...



...det blev varsin Bakugan!

Förstår mig inte på killsaker, Bakugan hit och Bakugan dit...Pokémon hit och Pokémon dit. Utvecklingar hit och dit, poäng hit och dit...och en massa konstiga figurer med ännu konstigare namn. Fattar nada, nothing, ingenting. Tur att vi har andra gemenskaper, grabbarna och jag, fotboll och PS-spel! Där är vi på samma nivå...än så länge ;)
La på ett paket på posten till lilla Ebba igår. Lambiz. Hoppas hon tycker om den.
Ett litet rosa paket till en söt liten flicka


Det hanns med lite bus igår också. Hoppa runt i sängar, till dansbandsmusik. Kul motionsform ;)
Felicia studsar runt i MIN säng ;)


Edward och William åkte till Kalmar med fritids idag, tidigt. 07.05 gick tåget. Besök på experimenthuset väntade fritidsbarnen.
Trötta, men glada killar kom hem till Hultsfred med tåget klockan två.
Glada killar hemkomna med tåget från Kalmar

Nu ska jag bege mig iväg till Mamii och Papii. Ska hjälpa Mamii med städningen. Hela huset ska städas, kan ju behövas efter köksrenoveringen. Och på fredag kommer min kära moster från Tyskland, hon ska stanna hos sin syster, min Mamii med andra ord, i två veckor. Det ska bli så roligt att träffa henne, har inte sett henne på många, många år. Och så ska jag givetvis dricka massvis med kaffe-latte mellan fönsterputsning, dammtorkning och golvskurning :)
Ha en riktigt fin dag!
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!!

Verkar som du haft en fin födelsedag! Vilken tårta! Vilket fint kort! Vilken uppvaktning!

Du är uppskattad. Det märks!!



Hoppas städningen går bra!



kramar

2010-04-07 @ 20:25:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0