Som jag såg ut!


Min "gamla" vän från ungdomstiden Eva-Lena, som jag inte har träffat på evigheters evighet, hittade mig på Face-Book för ett par månader sedan. Jag är så otroligt tacksam att jag har Face-Book, trots att många anser det som löjligt och barnsligt. Och om så är fallet, ja då är jag en glad, löjlig och barnslig person...och en stolt sådan. Jag har hittat många av mina gamla vänner och dessutom funnit massvis med nya. Vänner får man aldrig för mycket av. Nooop, det får man inte. Och Eva-Lena, ja hon hittade ett kort från våran ungdomstid som hon la ut på Face-Book...och jag höll på att dö av skratt. Har förträngt kortet, kommer inte ens ihåg att jag har tagit det, men bilder ljuger inte och jag kan inte prata bort mig och förneka att det är jag...
Jahaa..hmm...det var så här jag såg ut någon gång för länge, länge sedan

Eva-Lena hade en bildtext också...
"Suzana var lika driftig då som nu. Snygg look, riktig cooling =)"
...den bildtexten tackar jag för! Gulligt...texten alltså!
Men vad i all fridens namn gör jag med munnen..?? Hmm, låt oss säga att det var på modet att göra så med munnen, precis som det är på modet att puta med munnen idag ;)
Och till min stora dotter Pernilla kan jag bara be om ursäkt...förlåt för att jag inte tyckte att hatten du köpte för något år sedan var fin och cool...men det bottnar nog i att jag själv har upplevt hattmodet...på 80-talet! Så förlåt Pernilla, jag tycker det är skitcoolt och kanonsnyggt med hattar...jajamensan det gör jag (fingrar i kors).

Min söndag har varit mindre trevlig! Har haft migrän hela dagen! Och fram på eftermiddagen blev det värre än värst. Får även som hjärtklappning, och då ingen kärlekshjärtklappning, vilket kan vara trevligt. Nej denna hjärtklappning är fruktansvärd. Varje gång hjärtat klappar "extra" så känns det som om huvudet ska sprängas i miljoner bitar. Måste ringa min husläkare i morgon, för detta börjar bli så för mycket och alldeles för ofta för att jag ska orka med det.

Filmen igår var läskig, riktigt läskig...men bra, riktigt bra! Berättar mer om den en annan gång...vem vet, kanske en annan gång är i morgon :)

Ha det så gött, själv ska jag ta en imigran-nässpray mot min envisa migrän och försöka sova bort smärtan.
Tjinge-linge-ling...hatt är huvudsak ;)

Och oj, höll på att glömma att ni inte ska glömma...tävlingen, min tävling, där priset är ett kanonläckert babyset från Ping-Pong! Sista tävlingsdagen är på tisdag, så skynda och lägg en kommentar så är du med i tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: karolina

Ja, haha. Jag tror jag hittar någon speciell varje dag :D



Asos hade många fina klänningar, men det fick bli en från chicy.se till studenten istället. hoppas den hinner komma i tid och passa framförallt haha! när tar din dotter studenten då? jag tar den 27 maj, bara 37 dagar kvar!! :|



ja det är jag :) är dock född här i sverige. du också va? tänker på ditt namn.

kram!

2010-04-19 @ 01:29:13
URL: http://karolinagaspar.blogg.se/
Postat av: two olsson sisters

SV: Visst var det snyggt med rött läppstift till^^ Ändå var det j-lo som vann! De flesta tyckte att heidi såg ut som ett benrangel! Kul att folk faktiskt reagerar på det!

Haha, men det var som tusan. Du såg ju cool ut ju^^ ... Men what´s up with the hat?^^//Emma.

2010-04-19 @ 07:28:26
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Giesela

:))))) kommer sååååå väl ihåg detta ;) underbart!!!!

2010-04-19 @ 21:04:18
Postat av: dragi

var det ett skolfoto eller? lite spänd i läpparna,vad skulle tyra banks säga om det hehe. alltid kul o se på gamla foton,man dör av skratt många ggr.

2010-04-19 @ 21:19:34
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha, visst är det kul att se tillbaka! Och Facebook är ju faktiskt en genial uppfinning när det gäller att återuppta gamla kontakter... fler vänner kan ju aldrig vara något negativt, eller hur?

kram

2010-04-20 @ 12:06:46
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0