Och vinnaren i tävlingen är...


...MARTIN! Ett stort grattis till den fina vinsten från Ping Pong!


Martins "vinnande" kommentar: Vilka coola kläder!! Vi ska ha en liten tös i augusti som behöver lite kläder att växa i och eftersom storebror heter Alfons så är ju saken klar!! :-) Kram på dig

Och min motivering: Åå, självklart måste Alfons få ett gulligt Milla-set till sin lillasyster! Och vem vet...tösen kanske får namnet Milla! Visst skulle det vara coolt! Alfons och Milla! Ännu en gång ett stort grattis Martin och kram på dig!

Jag vill också passa på att tacka ALLA för dom fina kommentarerna till tävlingen. Jag hade jättesvårt att välja ut EN vinnare, helst skulle jag vilja ge ALLA ett babyset, men det tror jag inte Ping Pong skulle gå med på! Tyvärr! Tack för att ni var med och tävlade och kram på er alla!

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Jag driver ett UF-företag som säljer armband för välgörande ändamål t.ex. till barncancerfonden.



Gå gärna in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband som passar just dig.

2010-04-21 @ 17:49:23
URL: http://pguf.blogg.se/
Postat av: elin

grattis till han :))))

2010-04-27 @ 18:20:20
URL: http://eevn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0