Det är gott med jordgubbar...



Edward, William och Felicia älskar jordgubbar, glass och grädde

När solen är framme, kommer det fram en massa sommaraktiviteter...jaa, inte bad...inte än i alla fall. Fast under min tonårstid tog jag mig alltid ett dopp den 1:a april, oavsett hur kallt (eller varmt) det var ute...mmm...jag var nog en lite galen tonåring. Men det var som en tradition, och traditioner ska man ju hålla vid liv. Jag höll det vid liv från det att jag var tretton tills det att jag hade fyllt nitton...och sedan...hmmm...ja sedan var jag ingen tonåring längre, så det blev inga mer 1:a aprilbad. Vilken tur att mina barn inte följer mina tonårstraditioner.
Williams sommartradition...att spela kula...

...och att åka Rollerblades (men först lite träning i garaget)

Nu ska jag fixa lite fredagsmiddag. Det blir pastasallad och lax, tror jag. Har inte övertygat barnen än...för dom vill ha...fredagstaco. Men det vill inte jag...och jag bestämmer...tror jag ;)
Vill påminna om min tävling igen, där priset är ett kanonfint babyset från Ping Pong. Tävla vettja, det är superenkelt!
Tjinge-linge-ling...håll traditioner vid liv...ett tag i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

SV: Åh, vad gott det där såg ut^^

Bal på en söndag:S Konstig dag tycker jag! Vår bal var dagen efter studenten, inte populärt hos de flesta:P

Vad ska du hitta på i helgen då?:D//Emma.

2010-04-16 @ 17:57:34
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0