Och så snygga dom blev…


… måste ju bero på frisören och generna från mamma… oj, oj, oj då… det är ju visst jag, bägge delarna… frisör och mamma… sicken tur dom har, Pernilla och Patricia…

Pernilla fick ljusa slingor, håret toppat och ögonbrynen nopprade … Patricia fick ljusa slingor blandat med mellanljus färg i resten av håret och det hela avslutades med en lite lätt toppning… Och dom är så gulliga mina döttrar, dom erbjöd sig till och med att fixa mitt hår, jag tackade, men avböjde… frisörgenenerna kom liksom bort och hamnade INTE hos någon av mina döttrar till min stora besvikelse ;) (och inte hos sönerna heller, men  det var verkligen ingen besvikelse, snarare en lättnad!)

Och så avslutade vi tjejkvällen med lite ansiktsbehandling och massage och givetvis var vi nyttiga och använde oss av gurka… på ögonen… Törsten (för törstig blir man med gurkskivor på ögonen) släckte vi med en cider eller va det två..?? eller tre..??.. Det är ju lika viktigt att hålla sig frisk invändigt som utvändigt, så nu är vi inga torrisar från något håll ;)

Nu blir’e ännu en kväll/natt fylld med Guitar Heros och Sing Star… och jag är BÄST som Alice Cooper med låten… Poison ÄGER liksom

 

Lite bilder på ”friserandet”

  
  


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, har inte mormor lärt dig att inte ljuga? det är ju jag & millan som äger på sing star & GH. så äre bara :)

2009-12-26 @ 23:53:30
Postat av: Sussie

HAHAHAHAHAHA!!! PIIIIIIIIISAN!!! Jag äger och ni är bara liiiiiiiiite avisar på att jag är BÄST...men inte hänga läpp nu...om si så där 10 år kommer ni nog bli lika bra som jag :)

2009-12-26 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0