Och idag träffade jag en av världens starkaste män!


Fick åka in till Vimmerby på eftermiddagen för att ”panikleta” efter en stjärngosseklänning till Edward, hmm... som vanligt i sista minuten. Han behöver ha den på fredag, tidigt på morgonen. Men det är väl lugnt, det fixar jag, inga problem… öhh... STORA problem… inte en enda stjärngosseklänning i hans storlek någonstans… oj, va gör jag nu..??...

Bestämde mig för att i sista minuten, typ 5 minuter innan stängning, springa in lite snabbt på bokhandeln (jag älskar bokhandeln) för att köpa ett dopkort och ett födelsedagskort… Och vem springer jag på… ahhh… Magnus Samuelsson… en av världens starkaste män… och Let’s Dance kung! Han satt där och signerade sin nya bok, STARK.

Och då slog det mig, jag hade ju faktiskt sett annonsen i tidningen igår, på förstasidan, visst va det väl så… joo, så var det nog allt, fast jag skummade bara igenom tidningen, la inte så mycket energi på att kolla annonserna…

Aha, nu gällde det att tänka snabbt, måste ju ”bevisa” för barnen att jag träffat honom… Så jag bad Patrik att springa ut till bilen (som tur va, var bilen parkerad precis utanför bokhandeln på torget) och under tiden skulle jag småprata lite med Magnus Samuelsson.

Ååå vilken härlig gosig björn han är, Magnus… så mysig och trevlig. Han och jag pratade om dittan och dattan (mest om dans) och när Patrik kom tillbaks med kameran i största hugg frågade jag om det gick bra att ta lite kort på mig och honom tillsammans… Javisst, det ska bli mig ett nöje svarade han… det ska bli mig ett nöje!!...Herre Gud!!..Nöjet var helt på min sida Magnus, absolut!!... Så genomgo’ han är, verkligen, han bar en aura runt sig som lyste… världens starkaste och goaste man… jag lovar, jag såg den.

Efter fotograferingen köpte jag hans bok, signerad givetvis… och lycklig studsade jag ut från bokhandeln med en STARK-BOK, men utan något dop- eller födelsedagskort, men va fasiken… jag har ju tid på mig, en hel vecka faktiskt… Och stjärngosseklänningen är morgondagens problem ;)

PS. På vägen hem föreslog jag för Patrik att han skulle träna och dra sig lite i en sträckbänk och bli stor och stark som Magnus Samuelsson, för då skulle jag alltid se liten och nätt ut… hahahaa, men han köpte inte min idé… tyvärr ;)

 

Bildbevis :)


Kommentarer
Postat av: Millan

MEN GUD! Mamma du är knäpp .. men underbar iaf =) Så liten du sur ut på bilderna .. fina kort <3

2009-12-10 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0