Min Idol är i alla fall Calle!


Erik är bra, riktigt bra, till och med en Idol, men vinnarlåten tillhör Calle, så är det bara, så tycker jag bara. Nu har jag lyssnat och lyssnat på Higher med både Erik och Calle, massvis med gånger, med och utan hörlurar, högt och lågt, upp och ner, huller om buller, för jag kan lyssna så… tro mig, jag kan ;) Och slutsatsen är…Calle, med den rockiga, rökiga, halvhesa rösten, han har den rätta känslan för låten som jag tycker är en riktigt bra rockballad. Och det hjälpte inte att jag röstade över 20 ggr, ahh... jag vet... jättemycket, men dock inte tillräckligt… Sorry Calle, verkligen sorry. Jag hade köpt skivan på en gång, så fort den hade nått butiken, jag lovar. Och jag hade spelat låten om och om igen, hemma, i bilen, hos grannen, hos mamma och pappa, ja, precis överallt och jag hade spelat HÖGT… Japp, det hade jag!! Och hade någon protesterat här hemma eller där borta (vet i alla fall en som hade gjort det, William) hade denna ”någon” fått hörselskydd i julklapp… mmm… jag kan va hård, men jag är rättvis… när jag får som jag vill… hahaha

(Och Calle, om du mot all förmodan skulle hamna här på min blogg och läsa detta, vill jag bara säga, DU SJÖNG VINNAR-LÅTEN BÄST, tro mig, jag har aldrig fel ;)

Mina vänner, jag ger er Calle, lyssna, titta och njut på min Rock-Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0