Jahaa… vad förväntar jag mig av min SHOPPING-DAG i Kalmar…


Joo, givetvis att det är REA… och då menar jag RIKTIG REA och inte en sån där fjantig rea som det har varit ibland, på mellandagarna… typ… oj, här har vi lite ”gamla” grejer som vi inte lyckades sälja förra året på rean… vi nog kan bli av med i år… hatar sånt… mig lurar dom inte… jag har koll, stenhård koll, på vad som reades ut förra året och året innan det och innan det… för JAG vet vad som ”bör” och ”ska” reas ut … och jag ger blanka fan i om det reas ut till 75 % eller mer om det inte är ”färskt” med andra ord… årets grejer… Jag, vet, jag vet… hård, men rättvis… hihihi)

Så min shoppingrunda blir tuff för affärerna om dom inte håller mitt mått… hahaha… Men det ska ju inte vara några problem… eller..??..Hmm… ja, det återstår ju att se…

Men några rea-önskningar har jag allt redan klottrat ner på min handlar-lista… saker som jag behöver och som jag hoppas det är röda priser på… för då blir jag glad… och är jag glad, ja då är alla glada… hmmm, nja… kanske inte alla precis… men många... ööööh… familjen i alla fall…

Min handla-lista för dagens rea-shopping är…

 

Mascara (Svart, Dior)

Strumpbyxor (Solbruna, helst lite glittriga)

Nagellack (Glittrigt)

Väska (Mocka, beige)

 

Ja, och det hade ju inte varit helt fel med en lattemaskin till ett dunder lågt pris, ni vet… ett ”puckat” bra pris… för i så fall ”vetikatten” om jag inte slår till… OCH skulle det visa sig att min drömdator, helt bara så där… mot all förmodan… reas ut, ja, då åker jag hem med en MAC… skiter i allt annat… nöjer mig med en REA-MAC… allt annat känns (i så fall) helt puckat ;)

Vad tror ni om det..??.. Kan ju inte vara såååå svårt att få mig super-duper-glad idag…

 

Lite bilder på vad jag kommer att springa benen av mig för i Kalmar …

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0