Jaaahaajaaa, då var det äntligen fredag.


Fredag är den bästa dagen i veckan. Jag vet inte varför jag tycker så, men jag gör verkligen det. Söndag däremot är den sämsta dagen i veckan. Kanske beror det på att när jag var yngre var söndag = baksmälladag. Och även om det var ett tag sedan jag var ung så hänger nog den känslan kvar.

Ikväll är det final i Idol, ska det bli Erik..??.. Eller Calle..??.. Jag har hållit på Calle från första gången han klev in i mitt vardagsrum med låten Walking in Memphis på hans adishion . Jag minns att jag hade gåshud på hela kroppen. Och Calle har utvecklats under hela hösten. Men å andra sidan är Erik riktigt, riktigt bra, och det har han varit hela tiden. Hans framträdande med låten Run To The Hills förra veckan är det bästa uppträdandet på Idol någonsin. Hur det än går lär det bli riktigt spännande och jag säger bara må bäste man vinna.

Eftersom det är fredag och jag känner mig lite extra busig idag ska jag bjuda er på en skrattupplevelse. Lyssna när jag busringer till min bror, lovar er ett gott skratt och på så sätt har jag även förlängt era liv en gnutta. Och för er som inte tidigare besökt min blogg, så finns det en till busringning lite längre ner som jag gjorde på min mamma, den garanterar ett gapflabb och massa bonusminuter på livet ;)

Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHA, mormors är ju bäst!

2009-12-11 @ 17:49:46
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0