De e mycket nu…


… ikväll bär det av till Värnstigen där vi ska fira Jan-Inge som fyller 60 år. Bilder från firandet kommer i kväll… hoppas jag… Och imorgon fortsätter vi firandet på Metropol. Gu’ va kul det ska bli. Innan dess ska jag hinna med en tur till världens bästa frisör, Kerstin. Det ska bli skönt att bli lite ompysslad. En cool sida man kan klick in sig på om man vill ha lite frisyrtips är… http://www.frilla.se

På lördag kommer jag ha fullt upp med att ta igen mig, om jag känner mig själv, vilket jag ju givetvis gör… och jag kommer att ta igen mig i soffan, tittandes på Man U som spelar på eftermiddagen med en fet kebabpizza och stor Coca Cola. Man U kommer att plocka hem tre härliga poäng, bara för mig :)

På söndag blir det dop i Jönköping, Patriks systerdotter Alice ska döpas. Ser fram emot att träffa Jönköpingsgänget Meyner, och då framför allt Ebba och Alice. Har inte sett familjen sedan i somras, och Alice har jag bara sett på kort. Har ett tips till, en gullig sida där man kan köpa söta personliga nalle-presenter på… http://www.nallegram.com

Småkillarna är hemma även idag från skolan, dom har varit magsjuka, men idag mår dom bra och det är sååå skönt. Så efter frukosten ville dom ut och testa snön, och frisk luft är alltid bra för barn som legat hemma halvt om halvt nerbäddade i ett par dager. Så på med vinterutrustningen, vilket tar en evighet att få på sig enligt William… skynda mamma, skynda… snön hinner ju gå bort… ööööh, näää, det kommer ju massvis hela tiden William... Dom var ute i ett par timmar och lekte i snön och kom in rosiga om kinderna… de e tecken på friska barn… öööh, eller… frusna barn..??.. Men bäst mamma som jag är (enligt mina barn) så fixade jag ostmackor och varm O’boy som dom avnjöt framför TV:n…japp, dom fick faktiskt äta framför TV:n…det har ingen dött av… inte vad jag vet i alla fall!

 

Lite vinterbilder på snötokiga killar :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Varför vet inte jag att du har en blogg?? Vad ä detta?? :) Hur är det med dig? Saknar dig!!!!! Må våra vägar mötas snart pusss!

2009-12-17 @ 14:23:32
Postat av: millan

dem är bara föööör söta :) <3

2009-12-17 @ 14:28:28
Postat av: Suzana Music

Men hej ERIKA-SÖTIS!!!! Hahaha...ahh, måste skriva av mig lite du vet..., så det fick bli en bloggis:)) Åååh, vad jag har saknat dig med!! Hoppas vi kan träffas snart, det skulle va så kul! Pussar i massor till dig <3

2009-12-17 @ 14:39:12
Postat av: Suzana Music

Ja Millan dom e söta dina bröder och mina söner <3

2009-12-17 @ 14:40:28
Postat av: Anonym

mina söta bröder :)<3

2009-12-17 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0