TÄVLING!!


Hej-hopp!
För bara något år sedan var jag inne på Ping Pong's hemsida på jakt efter häftiga barnkläder. Tyvärr var mina barn för stora för dessa kläder, hade dom inte varit det hade jag garanterat handlat. Men det var nästan så att jag klickade hem lite gulliga kläder till Felicias babyborndocka...men bara nästan, ja då förstår ni nog hur söta kläder dom har ;)
Och igår, bara så där, som en skänk från ovan, fick jag ett e-mail ifrån Ping Pong barnkläder, som erbjöd mig att ordna en tävling där dom står för priset. Kul eller hur? Jajamensan, superkul.
Den enda nackdelen är ju att jag själv inte kan vara med och tävla, för då minsann hade jag sett till att jag vann ;) Skämt åsido, jag är faktiskt superglad och jättestolt att kunna glädja någon läsare med en vinst från Ping Pong's barnkollektion. Och eftersom det är min tävling så fick jag bestämma vad priset skulle vara...och jag valde...
...snyggt va..??
Kläderna med Alfons Åberg (turkost) eller Milla (rosa) motiv finns i storlek 60-86.
Tävlingen är öppen för...ALLA!! Så du behöver inte ha barn för att vara med och tävla. Du kan vara mormor eller farfar eller mamma eller pappa, eller varför inte en syster eller bror. Eller så kanske du har en vän som har en liten "bebbe" eller "bebbelina" som du skulle vilja uppvakta med dessa coola kläder. Så va med vettja...tävla!
Och hur går då tävlingen till..??...Joo, det är hur enkelt som helst! Skriv bara en kommentar till detta inlägg om varför just du skulle vilja vinna detta klädpaket innehållande en body och ett par byxor i valfri färg och storlek. Enkelt, eller hur..?? Jomenvisst! Superenkelt!
Tävlingen kommer att hålla på i en vecka, så att så många som möjligt har en chans att delta.
Och efter en vecka drar jag en vinnare som jag kontaktar angående storlek, färg och adress. Sedan ser Ping Pong till att kläderna levereras hem till dig och dom står givetvis för frakten också!
Tjinge-linge-ling...lycka till!

Kommentarer
Postat av: Giesela



Hej!!

Vilka underbart söta kläder, har aldrig hört talas om dem innan. Tur att man inte har smått nu för då skulle jag vara urfattig :) Men jag vet en som skulle behöva ett set snart, Lisette har en klasskompis från gymnasiet som ska ha smått om några veckor skulle vara hur kul som helst att få ge bort det till henne :)Kram!!

2010-04-13 @ 18:51:55
Postat av: Emina

Hej

Oj kan bara tänka mig hur söt min Liam hade varit i dom kläderna! Värdens sötaste bebis ska ha världens sötaste kläder!!!

2010-04-13 @ 19:06:49
Postat av: cecce

Vilka söta kläder. Önskar att det passat någon av mina barn.

Jag vill ändå vara med i tävlingen så klart!

Jag har en väninna som fick en liten pojke för snart ett år sedan. Hon är snäll nog och servar mej med kläder från sin dotter till Lillalullan och det hade varit roligt att kunna återgälda henne med dessa söta kläder till hennes son som dessutom snart fyller ett år!!!



Många kramar

2010-04-13 @ 19:18:50
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Weronica

Vilka underbart söta barnkläder. Tänkte först att jag inte har någon att ge så små kläder till, men så kom jag på en barndomskamrat som har en liten pojke på ngr månader. Skulle passa honom perfekt;) Kram

2010-04-13 @ 19:20:41
Postat av: Lisette

Hejsan,, mamma tog ju det jag tänkte skriva så då kanske vi har högre chans att vinna :)

Jag skulle jätte gärna vilja få kläderna eftersom en av mina bästa vänner ska få sin första bäbis i juni :)

och det skulle vara jätte roligt att få ge henne de underbart söta kläderna :)

2010-04-13 @ 20:30:36
URL: http://lissseli.blogg.se/
Postat av: Martin

Vilka coola kläder!! Vi ska ha en liten tös i augusti som behöver lite kläder att växa i och eftersom storebror heter Alfons så är ju saken klar!! :-) Kram på dig

2010-04-13 @ 22:02:29
Postat av: jasmina

Hejsan!!

Måste säga att kläderna är jättesöta och jag kan bara tänka mig vad söt min lille Melvin skulle va i dem, hans blåa ögon matchar med den blå färgen på kläderna. Kram!!

2010-04-13 @ 22:17:24
Postat av: Anonym

Jättesöta kläder,ska kolla in hemsidan oxå. Ifall jaginte vinner hehe så kan jag kanske klicka hem nåt sött till hm...ja till vem? tre bebisar e på gång inom en snar framtid,min faster ska få sitt fjärde barn,min kusin ska få sitt första barn o en kompis ska få sitt andra hehe...man kan inte vinna 3 uppsättningar? skojar bara,men kläderna e sjukt söta o jag skulle bli jätteglad om jag vann. Första gången jag är med i en tväling oxå hehe.

2010-04-14 @ 21:22:53
Postat av: dragi

Meh,såg precis att jag inte ens lämnade mitt namn i inlägget här ovan. det e jag som skrev att det inom snar framtid kommer ha 3 nya bebisar i mitt liv. =)



kram

2010-04-15 @ 22:20:15
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: malin

Hej

Jag ska ha en liten bebis i början av okt(6) ska bli såååå mysigt, då det är en liten sladdis så har jag inget sparat tyvärr, det skulle vara mycket välkommet att vinna dessa underbara kläder.

2010-04-18 @ 14:21:33
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/
Postat av: evamar

Oj, vad många Pingpongtävlingar det finns just nu. Jag är gärna med och länkar också hos mig:



http://evamar.blogg.se/2010/april/barnklader-20-april-1.html



PS. Där hittar du fler tävlingar om du vill ha chansen att vinna nåt själv. :)

2010-04-19 @ 19:59:10
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hej!

Jag är med och tävlar :)



Om jag vann då skulle jag vilja vinna Alfons Åberg (turkost) i storlek 86 till min son som blir 1 år snart, skulle vilja ge detta till han som en present ^^, Skulle bli mkt fint :D hihi..

2010-04-19 @ 21:40:58
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hej!

Jag är med och tävlar :)



Om jag vann då skulle jag vilja vinna Alfons Åberg (turkost) i storlek 86 till min son som blir 1 år snart, skulle vilja ge detta till han som en present ^^, Skulle bli mkt fint :D hihi..

2010-04-19 @ 21:41:33
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Annica

Skulle jag vinna så skulle jag vilja vinna Milla motiv i storlek 86 till min kompis bebis. för hon har ingen dator.. (;

2010-04-19 @ 21:46:52
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Jag är gärna med och tävlar om det blåa alfonssetet. Min vän har fått en son för ett tag sen och jag skulle vilja vinna detta till honom. För mig och min vän är Alfons lite nostalgi också, vi kollade ofta på det när vi var små.



Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/april/bodybyxa.html



Just ja, om jag vinner så skulle jag vilja ha stl 80

2010-04-19 @ 23:13:07
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Jag vill vara med! Jag vill vinna för att ge till mina barns kusin på hennes födelsedag, hennes föräldrar gillar Alfons och Milla kläder så detta vore ju perfekt att få ge. :)

2010-04-20 @ 06:41:54
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh detta vill jag vinna till min dotter, hon borde få det för hon har haft magsjukan tre gånger på kort tid. Vill vinna det rosa i storlek 80 till henne. Har tipsat på min blogg.

2010-04-20 @ 08:32:45
URL: http://vgt.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill absolut vara med och tävla om det rosa alfonssetet i stl 86 och det skulle jag vilja vinna till min flicka som snart fyller år så detta vore en toppenpresent



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-alfonsmilla-klader.html



Kram Linda

2010-04-20 @ 10:01:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Cherrie

Hej! Jag är en 22 årig studerande tjej. Jag är ensamstående och bor med min katt Bambino. Många av mina vänner har nyligen fått barn, eller väntar barn. Då jag inte har så gott ställt med pengar, så skulle jag vilja vinna! Och kunna lämna ifrån mig något fint.



Håller tummarna ! :)

2010-04-20 @ 11:31:33
Postat av: Marona

Vilka fina kläder,det skulle va kul och vinna ett rosa alfonsset till mitt lilla barnbarn som blir 2 månader imorgon.Lilla Alva, mormors ögonsten. Storlek 60 cl.

2010-04-20 @ 11:34:37
Postat av: ANKI

om jag har den stora turen att vinna så vill jag ha det ROSA MILLA-SETET i storl 80

2010-04-20 @ 12:54:39
Postat av: Pernilla

Hej skulle vilja vara med i tävlingen och vinna det blåa stället till Melvin :)) puss

2010-04-20 @ 13:04:29
Postat av: Sandra

Hej! Jag skulle vilja vara med och tävla om det fina blåa setet. Jag har tyvärr inga egna barn, men jag sköter ofta mina kusinbarn och det här skulle passa till nykomlingen.

Nu håller jag mina tummar hårt! =) (Har ej blogg)

2010-04-20 @ 15:51:05
Postat av: cissi

Hej..har aldrig haft turen med mej,men jag försöker igen..om jag skulle vinna så skulle jag tagit det blåa setet i stl.80 till min son kevin på 6 månader.han behöver verkligen lite nytt i sin garderob(har snart växt ut allt)å ekonomin är inte så bar,så detta skulle verkligen vara uppskattat..

ha det bra/cissi

2010-04-20 @ 18:45:15
Postat av: Erica

Jag skulle vilja vinna det blåa setet i st 74 till en kompis pojke! Det är ett otroligt gulligt set och jag vet att min vän skulle bli hemskt glad åt denna gåva dock har jag inte riktigt råd att köpa kläder åt andra just nu :-( billagningar och annat trist som äter pengar.



Håller tummarna!

2010-04-20 @ 18:54:46
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Christina

En väninna sa till mig att det inte spelar någon roll om ens barn har fina kläder eller ej och hon har väl rätt antar jag....Men, jag vill ändå ha denna söta dress att klä min lilla prinsessa i.

2010-04-20 @ 22:01:40
Postat av: Kashaya

Är gärna med.=) Som student räcker inte pengarna så långt så det vore grymt roligt att vinna så jag kunde ge en fin present till svågern som precis fått bebis nr 2.

2010-04-20 @ 22:44:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Mamma Mia

vill gärna hinna vara med så jättesöta kläder.. skulle villja vinna setet för små flickor.. Greta Viola är ju bara så sagolikt söt du skulle se henne..mörka lockar mörka ögon och ett leende som smälter oss alla...vi har väntat så länge så vi avgudar henne...storlek 70 blir nog bra..

2010-04-20 @ 22:53:24
Postat av: Ellinor S

Hoppas jag hann vara med?

Jag fick för en dryg månad sedan veta att min närmsta vän är gravid. Hon är 19 år och har bara en deltidsantsällning på ICA. Hennes fästman (pappan) var helt med på graviditeten och var jätte glad. Men nu för ett par dagar sen ändrade han sig helt. Han försöker nu få henne att ta bort barnet och han har slängt ut henne från deras lägenhet & bytt lås(?!) Hon bor med sin farmor just nu som är den enda i hennes familj som accepterar detta. Hon har alltså inget stort skyddsnät, hon har sin farmor & sina vänner. Hon vill ju såklart ha det här barnet mer än allt och kämpar verkligen för att få vardagen att gå ihop och må bra.Jag har bestämt mig för att försöka hjälpa henne på mitt egna lilla vis, genom kläder och andra viktiga måsten till det lilla miraklet för att visa att jag finns här för henne & bebisen no matter what!. Hon skulle nog uppskatta (mer än vad vi kan ana) att få ha lite NYA saker till bebisen, och inte bara begagnat & ärvt! Jag vill verkligen få möjligheten att ge henne något, som en liten tröst. Hon förtjänar det verkligen! Jag skulle verkligen inte ta chanserna från andra med barn eller gravida utan en anledning. Jag vill verkligen göra något för henne, litet som stort. Tack för chansen!

2010-04-20 @ 23:21:20
URL: http://tavlingsprotokoll.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag vill vara med!!! :)



Skulle vilja komplettera ett paket med dessa kläder. En barndomsvän fick barn för två veckor sen. Tvillingar. En miste livet efter 12 timmar, nu planerar de begravningen. Samtidigt har de den andra pojken att ta hand om, och tre storebröder!



Skulle vara skönt att få ge dom nåt för att underlätta. Shopping står ju inte högt på schemat just nu...



Kram Annika

2010-04-21 @ 00:00:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Jag vill vara med!

Min kusin fick en liten flicka i går - som en välkommen till världen present skulle de vara kul att kunna ge henne "Milla" dressen.

Håller tummarna!



Veronica

2010-04-21 @ 09:56:04
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: cissi

ELLINOR du gör ett UNDERBART jobb för din vän..hoppas du har turen med dej!Är själv med i tävlingen,men du är verkligen värd att vinna!

har du ingen blogg???

har det bra!cissi

2010-04-21 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0