Nominerad...


...till Beautiful Blogger Award!
Min gulliga blogg-vän Malin har nominerat mig!! MIG!! Så glad och uppspelt jag blev...typ...hon har nominerat mig...mig!! Snacka om att vara stolt!! Tack sötaste och snällaste Malin!! Nu ska jag skriva 7 saker om mig själv och sen skicka awarden vidare till 7 bloggar som jag tycker om. Och det kommer bli svårt, för jag tycker om många bloggar...speciellt din Malin! Men om jag har fattat det rätt så kan jag inte nominera dig...tyvärr...för det hade jag gjort...garanterat, på första plats! Man måste inte skicka nomineringen vidare om man inte vill, men jag säger som Malin, jag vill gärna veta 7 saker om er, minst!

Okey, här kommer sju saker om mig..
  • Jag älskar hela min familj!
  • Mina barn får mig att må bra, riktigt bra!
  • Om några år vill jag bo i Barcelona...eller kanske Milano...eller New York!
  • Jag älskar mode och fotboll!
  • Jag är en dålig förlorare, och då menar jag en riktigt dålig förlorare ;)
  • Min favoritförfattare är Sophie Kinsella, hon får mig att skratta!
  • Jag hatar fötter...typ lite fotfobi...kanske därför jag älskar skor..??
Och dom sju bloggare som jag nominerar är:
Tjinge-linge-ling!!...Och TACK MALIN för nomineringen!

Kommentarer
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

ohhhhh TACK så mycket. Glad jag blev :-D

Jag tittar närmare på uppgiften i morgon. Dags att natta kudden nu.



Natti nattikramar

2010-05-09 @ 23:56:59
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: dragi

haha va roooligt =) känns som att bli nominerad till en oscar hehe. Jag ska ta tag i d efter jobbet idag. Är detta en rolig grej bara eller är det en del av blogawards? spelar ingen roll egentligen,roligt att du gillar min blogg så pass mycket =) danke schön....kram kram

2010-05-10 @ 06:11:02
Postat av: Ann-sofie

Åh, tack Suzana..:-))!!!!



Va kul att bli nominerad, håller med Dragi, känns som att bli nominerad till en Oscar. Såg du förresten Maria Montazami i går, haha, hon är för mysig, känns hedrande att vara nominerad tillsammans med henne ;-)...



Kram

2010-05-10 @ 09:23:29
URL: http://levaharonu.blogspot.com
Postat av: Linna J

Tack så mycket!

2010-05-10 @ 14:46:43
URL: http://linnajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0