Ännu mer bilder från balen!


Okey, okey...på begäran...här kommer ännu mer bilder från Pernillas bal...
Lillasyster Felicia fick agera mobilsekreterare till sin storasyster Pernilla


Pernilla, Moa och Annie


Pernilla, Moa, Annie                             Pernilla, Tessan, Moa, Annie


Underbart vackra baltjejer på slottet i Kalmar...


...med mycket humor!


Skål på dig Pernilla...


Tessan skålar i champagne..           ..och det gör Amanda också


Skål Annie..                                       ..och skål Moa


Jahaajaa, det var här champagnen konsumerades..hm..Papii och Patrik skålar ;)


Glada balprinsessor


Hahahaha...Eric (Tessans pojkvän) förklarar för Pernilla hur stoooor klänning hon har :)


Såååå fina! Pernilla och Robin!


Parkort...Pernilla och Robin, Tessan och Eric


Tjoohooo...Pernilla och Tessan


Och titta här...jag fick också vara med på bild! En stolt (men oj, oj, oj så kort) mamma!


Pernilla, Amanda, Annie, Oscar, Moa och Tessan


Många kom för att titta på balens alla prinsar och prinsessor


Pernilla fick hjälp med sin klänning av gentlemannen Johannes


Tessan, Annie, Cissi, Amanda, Lisa, Pernilla och Moa


Ett hopp för för en bal på slottet


Och givetvis måste ju fotbollstjejerna ta ett lagfoto


Tjejerna drömmer om ett liv på slottet ;) Visst har dom fina balfrisyrer..??

Pernilla hade haft en alldeles, alldeles underbar dag igår. Härligt! Balen blir ett minne för livet...och skulle hon någonsin glömma liiite, så kan jag ju alltid förfriska hennes minne med 1000 bilder från den magiska dagen.

Nu ska jag gå och baka gifflar till min sjukling...Felicia har feber. Stackars liten. Hoppas mina gifflar kan piggar upp henne lite i alla fall.

Tjinge-linge-ling...jag är en stolt mamma till fem fantastiska barn!


Kommentarer
Postat av: dragi

jättefina bilder. Pernillas klänning ser ut som en bröllopstårta nedtill hehe...en god tårta =) O gifflar låter så gott just nu haha,jag blir så sugen på massa nu hehe...inte alls bra för min del.

2010-05-31 @ 21:07:48
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: Malin

Som sagt, vackrast på hela balen men hon brås ju på mamma ;-)... Ja, tänk om vi fick gå på bal...suck



Hoppas Felicia blir bättre under dagen, att mammas gifflar gör underverk!

Kram Malin

2010-06-01 @ 07:15:29
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0