Shopping, shopping, shopping…


 


…vilken härlig dag det blev i Kalmar, inte för att jag hade räknat med något annat…jamenar, Kalmar är ju Kalmar…och jag bara älskar denna vackra stad!

Jaaa…och nu var det ju det här med att INTE komma försent…joodåå…vi höll nästan tiden…kom bara liiiite försent till mötet. PINSAMT..??..ABSOLUT..!! Men vilken gullig mentor Pernilla har, bjöd på kaffe och tyckte inte alls att det gjorde något att vi BARA var…hmmm …en halvtimme (skäms) försenade…bättre sent än aldrig tyckte hon…så rar, så trevlig, så snäll!

När jag hade lämnat mitt skolarbete till högskolan var det äntligen dags…för fika…vilket inte blev på Holmgrens som jag trodde i morse innan vi åkte, det blev fiket på modehuset.

 

Läckra fikamöbleroch läcker och smäcker semla med en kopp kaffe till

 

 

Därefter blev det en tur på IKEA…och det var så färgglatt överallt…VÅREN KOM HIT!!..NU!!

 

 

Vi tog en lunch/middag på IKEA…pizzabuffé…ät så mycket du vill för 29 kronor!!!...Eller ät tills du spyr för endast 29 kronor, toalett finns runt hörnet ;)

 Sist men definitivt inte minst…shoppade vi loss på stan (Pernilla, Patricia och jag, Patrik följde med som bärhjälp) …massa-massa-massa…REA…ÖVERALLT..!!

 

Hittade lite smycken till riktigt röda priser och en cool t-shirt för endast 50 spänn!!

 

 

OCH så hittade jag dom här ODD MOLLY JEANS till halva priset i min absoluta favorit affär i Kalmar, Daily Express…snygga va..?? Urläckra!!

 

 

Pernilla och Patricia hittade en hel del…och vill ni kolla in vad dom köpte kan ni klicka in på deras bloggsidor:

http://pernillamusiic.blogg.se  och http://patriciiamusiic.blogg.se

Och vill ni kolla in vad Patrik hittade på rean…öööh…ja just de…han har ju ingen blogg…ja men då får ni väl åka hem till oss och kolla i garderoben ;)

 

Hela Kalmar-äventyret var riktigt lyckat och jag VILL, VILL, VILL flytta dit NU, NU, NU…och vem vet…en vacker dag så kanske, kanske, kanske drömmen slår in ;)

 

Så måste jag också tillägga att jag tycker att JERRING-PRISET skulle ha gått till ZLATAN IBRAHIMOVIC!

 

Tjinge-linge-ling…på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Millan

SKIT SNYGGA JEANS MAMMA ! Och du är bäst helt klart :) love you <3

2010-01-19 @ 00:32:53
Postat av: Petra

Sv: Tack så mycket. :)

2010-01-19 @ 08:47:01
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Daniel

wow vilka fynd!!!!

2010-01-19 @ 10:53:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0