Så har jag mailat till Patrick Ekwall…


…han är i Egypten, precis som min mamma och pappa. Och jag tror att dom har åkt med samma flygplan dessutom…coolt… Dom har åkt samma tid så mycket vet jag, från Arlanda…Det kan ju inte gå mer än ett plan till Egypten på nyårsdagen klockan sju på morgonen….Nu hoppas jag bara att dom bor på samma hotell. I mitt mail, till Patrick Ekwall skrev jag, och bad honom, så där jättesnällt ni vet, att han skulle hälsa till min pappa ifrån mig, imorgon då han fyller 60 år. Om dom nu är på samma ställe vill säga…Och vad tror ni..??...Tror ni han gör det..?? Jag tror han gör det om dom bor på samma ställe och han hittar honom…Och jag menar, hur svårt kan det vara att hitta min pappa i Egypten..?? Kan ju inte vara så svårt alls om man är en cool och duktig journalist som Patrick Ekwall är ;) Så nu håller jag tummarna att Patrick läser sina mail flitigt och att han tar sitt uppdrag från mig på fullaste allvar…Dessutom hoppas jag att han knäpper några kort på min förvånade pappa…hahahaha…och mailar dom till mig, för i så fall har jag ju något extra att bjuda ER på…kort Patrick Ekwall har tagit på min pappa, när han snopen men förhoppningsvis glad firar sin 60 årsdag…Fast det kanske är att hoppas på förmycket…men jag är ingen hopplös person, jag hoppas hela tiden ;)

Så, kan bara säga…GOOOO FOR IT PATRICK, make my day…öööööh….eller rättare sagt….make min pappas day :)

 

Jag menar…hur svårt kan det vara att hitta min pappa i Egypten..??..Finns ju ingen som han…

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0