Paul Stanley och Raggar-Ronny


Tjoohoo...fick idag filmen från musikshowen som fritidsbarnen på Råsebäckskolan gjorde 2009. Edward uppträde som Ronny i Ronny & Ragge och William (som jag tidigare berättat) som Paul Stanley i Kiss. Ska försöka göra klipp i filmen och lägga ut här på bloggen. Inför fullsatt publik (föräldrar, mor-o farföräldrar, syskon...ja ni vet, hela tjocka släkten) bjöd barnen på en helt magisk musik-kväll på Metropol...så, hoppas, hoppas jag kan vara en bra redigerare och fixa lite underhållning i världsklass till er :)


Mina rockstars...William alias Paul Stanley och Edward alias Ronny 



Men nu ska jag ta natten i handen och besöka drömmen...så Tjinge-linge-ling ;)


Kommentarer
Postat av: Millan

Så himla söta dem är lillskitarna :) Saknar dem Puss millan <3

2010-01-25 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0