Och vad händer i Hultsfred…


…en kall fredagskväll..?? Ja jag vet ju inte vad alla andra i Hultsfred gör…men jag vet vad vi på Remstigen 10 gör. Inte illa att jag vet det, inte illa alls! Snart kommer Patricia och Rasmus från Kalmar. Patricia ville ha bakad potatis med skagenröra á la mig. Och snäll mamma som jag (oftast) är så fixar jag ju självklart det ;)

 

Och till den bakade potatisen får vi underhållning från TV4 och Lets Dance. Schysst va..?? Så det blir en dubbelnjutning…potatis och David Hellenius…de ni.

 (Bilden är lånad från tv4)


Ja, som ni märker och ser händer det mycket här…öööh…eller ganska mycket i alla fall…för efter maten och dansen tar vi fram alla onyttigheter…ja alltså, godis, chips, ostbågar, läsk och sånt och så slänger vi på en DVD-film…vilken det blir återstår att se. Vi har inte kommit överrens riktigt än…så det blir en rättvis och demokratisk röstning, där min röst räknas som två ;)

 

Jaa, just det…fick mail från http://e-beautyshop.com …och kolla in dom coola läppglansen. Åååh, jag kommer ihåg när jag hade såna på åttio-talet, underbra, ljuva åttiotal. Man liksom bara tryckte ner locket med tummen och tjoffs så var den öppen…hur häftigt och trendigt som helst då…och nu :) Tror att jag vill ha den ”Born to be wild” …ja, både namnet och smaken (vattenmelon) passar mig ypperligt.

 

 

Näähää…David Hellenius ropar på mig, eller va det Patrik..??..va..nää, måste va David…så jag måste kila, vill ju inte missa första dansen med honom ;) Ha en riktigt trevlig fredagskväll och dansa lugnt…det ska jag också göra NOT :)

 

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: cecce

God morgon!

Verkar som ni hade en riktigt myyysig fredagskväll i går! Härligt! Hoppas ni hittade en bra DVD som ni kom överens om att se.



Läppglansen ja...nu blev jag nostalgisk igen. Jag kommer ihåg dem. Läppglans var ett måste på den tiden!!



Ha en skön och onyttig lördag!

Kram

2010-01-30 @ 08:00:50
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0