Nämen oj!!...


…hittade en bild på mig från gamla fina 80-talet…och herre gud som jag såg ut. Eller som min dotter Pernilla sa, du är faktiskt snygg för att det ska vara på 80-talet…öööh…jahaa…tack då…eller hur ska jag tolka det??..Men hur eller hur så kommer jag fortfarande ihåg när jag tog kortet, i en fotoautomat inne på gamla Domus i Vetlanda, och året var 1987…23 år sedan!! 23!! Vart har dom 23 åren tagit vägen??.. Och jag minns såväl att det gick åt en si så där, på ett ungefär, en halv flaska hårspray om dagen…nåjaa, kanske inte riktigt så mycket, men snudd in på i alla fall, som synes…och samma år (1987) flyttade jag till Jönköping för att plugga till frisör, vilket jag senare också blev. Hårfint så att säga och rabatt på hårspray ingick i utbildningen dessutom…

Har fått nippran på gamla kort, så nu måste jag leta mer i gömmorna…har ju ett par stycken.

Och kanske, kanske, delar jag med mig av ”skatterna” jag hittar ;)

Tjinge-linge-ling så länge!


Kommentarer
Postat av: cecce

Ha ha! Detta ljuva åttiotal!!

Såg också ut så...typ::-)

Tror det var i den vevan jag permanentade mej första gången, vilket var en katastrof!

Undrar om det frisyrmodet kommer tillbaka nångång!?



Kramar!

2010-01-10 @ 21:33:55
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: DRAGAN

ooo u looking good !!like your hair..

2010-01-11 @ 00:52:09
Postat av: Suzana

Hahaha...jaa, ljuva 80-tal :) Och nu när du nämner det Cecce, så tror jag att jag också la in en permanent någon gång i den veven...hahaha...huu jeda mig...måste se om jag hittar något kort på det :) Skulle inte förvåna mig om det frisyrmodet kommer tillbaka...men jag hoppas att det inte gör det, för har tre döttrar och hårspray är dyrt..hahaha

Kramar!

2010-01-11 @ 01:42:49
Postat av: Suzana

Hahaha...well thank you Dragan :)

Kramar

2010-01-11 @ 01:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0