Massa, massa skojsiga gamla bilder!!


Hmmm, sjuk idag…feber, ont i halsen och FRUKTANSVÄRT ONT i ÖRAT…Så det blev inte så mycket gjort en sjuklig dag som denna…Ligga i sängen, ligga i soffan..ligga på bordet…haha…nej, nej inte på bordet, skojsade lite där en sväng…Brukar säga att det sista som överger mig är inte hoppet utan humorn…börjar ju på samma bokstav i alla fall. Skulle ha varit på kalas i Vetlanda ikväll, men jäkla örat tillät inte det…får åka och fira födelsedagsbarnen en annan dag…när örat blir bättre.

OCH…jag är lite smått förbannad…eller kanske inte förbannad…snarare lessen i ögat…Man U vann inte, spelade oavgjort…shit så surt…surt…surt.

 Vilken tur att jag har en bärbar dator som jag kan ta med mig till sängen och soffan och toaletten...haha…skojsade igen, självklart INTE på toaletten…Så nu när jag är sjuk och inte kan stimma runt som jag brukar har jag kunnat gå igenom och sortera bland alla tusentals bilder som jag har tagit genom åren och som ligger i min dator…och JA, jag har dom på skiva också :)

Så nu vill jag bjuda er på en massa roliga gamla bilder jag hittade, håll till godo, men håll er inte för skratt…det gjorde inte jag…
Hittade även flera vidoklipp, dom lägger jag ut i morgon...lovar massa skratt :)

Tjingelingeling på ett tag!

Filmpåverkade..??...Ja, ni skulle ha sett dom efter Grinchen-premiären;)

  
Jahajaa...hmm...Pernilla, den äldsta
  
Hahaha...Patricia näst äldst, så söööööt och glupsk...puss på dig
  
Och så har vi Felicia...mittenbarnet...eller klämbarnet...men söt är hon
  
Tjabba-tjena Edward...äldsta killen...snällaste killen
  
Minstingen...busingen William..yeeah man
  
Hanna och jag träffade Uggla...och jag träffade vakten...och jag ÄLSKAR att laga mat ;)
  
Får jag presentera min sambo...Patrik, japp...han är från denna planet...öööh..tror jag ;)
  
Men oj...vet inte vem detta är...hittade bilderna i mobilen...skojar, dom är MINA, allihop
  
Och Pernilla skulle ha satsat på att bli fotomodell ser jag nu
  
Patriks bror, ja ni ser ju likheten...Kortet på Pernilla vann jag en fototävling med, priset en skrivare
  
Min söta kusin Emina...Min maffia-kusin Samko...Pernilla och söta Isak
  
Syrran och jag i en pansarvagn...Coola farmor, saknar henne jättemycket...Brorsan och Pappsen
  
Jahaajaa...då va jag på G igen...eller det är nog så här jag jämt ser ut...typ crazy
  
Brorsan Alle och Pernilla...och så en bild på mig och brorsan...och syskonen Pernilla och William
  
Men shit...vem är det..??...Pernilla lirar gitarr...och Olivia dricker Cola ;)
  
Min Kung Edward...min Prinsessa Felicia...och min Prins William
  


Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Kikar in till dej via blogglista!

Oj..vilket härligt bildregn:-)

Hoppas du snart blir frisk.

Vi är nästan i samma ålder och jag har också en massa barn (fyra) så vi har en del gemensamt.

Å du...jag har faktiskt haft med mej datorn på toa!



Ha det så bra/C

2010-01-09 @ 22:46:09
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Suzana

Hej på dig med Cecce1

Tack! Kul att vi har en del gemensamt, ska kika in på din blogg på direkten...Och du viskar jag har med mig min iPhone till toan ;) hihihi

Ha det kanon, och hoppas vi hörs fler gånger!

2010-01-09 @ 23:31:18
Postat av: Tanya

haha vilka roliga bilder:D

och lilla olivia såååååååå cool hon e!!! <3

2010-01-10 @ 00:51:02
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/
Postat av: DRAGAN

Hope u feel better soon !!maybe already in the morning.I feel good ..i know u dont like red wine but i tell u that cook hot red wine with peper is yak but good hahaha..i know u will be ok ..and about the pic haah funny and all looking good..werry good pic as always !!

all the best and u doing great job with this blogg..

and i doing good reading pa svenska yaaaa

2010-01-10 @ 02:21:48
Postat av: Suzana

Hej Tanya!!

Ja visst är hon söt Olivia, har också en rolig bild när hon sätter sig i dockstolen du vet...hahaha...hon är ju som en riktig söt liten docka!! <3 Kram

2010-01-10 @ 02:36:39
Postat av: Suzana

Awaa, thank you Dragan! I feel a little better, and yes, as you know I don't like wine...hahaha

I am glad that you like my pictures and my blogg!! And that is so good that you read svenska, maybe you come to Sweden from Canada soon...

All the best to you!! Kram

2010-01-10 @ 02:41:22
Postat av: Tanya

haha ja jag har också en massa såna bilder från när vi va hos er!! SAKNAR!!!

2010-01-10 @ 15:20:05
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0