Jag vill ha sommar och sol…


…och en kort tajt kjol (jaaa, kanske inte såå tajt, men det passade liksom in i meningen)

Jag är en vår och sommar person! (obs! det betyder inte att jag är en sol o vårare… hahaha)

 

Nu får det räcka med snö! Vill inte ha mer snö! Och missförstå mig INTE nu. Jag tycker om snö, jag älskar inte snö, men jag tycker om…i lagom dos…och nu tycker jag att jag fått min dos…och mer…mycket mer…så nu är jag överdoserad

 

…och igensnöad!

 

Nu ska jag faktiskt ta och...BAKA…det får mig på bättre humör och så får jag ju värme, i och för sig är ju ugnens värme inte lika härlig som solens, men den är minst lika go…om inte goare ;)

Köpte lite bak-saker (inte för den kroppsliga baken, tyvärr) på IKEA igår som jag ska använda nu, alltid kul med nya grejer, vad det nu än må vara, som i detta fall ”råkar” vara bunkar, mått och slickepott :)

 

Vill dela med mig av en sommarbild…dit vi nu alla är på väg, vare sig vi vill eller ej…och jag vill…till SOMMAREN!

 

Tjinge-linge-ling!!

Kommentarer
Postat av: millan

Jag är oxå en sommar människa, tycker inte om vintern :( <3

2010-01-19 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0