Jag + David = Vinst!!


Ikväll drar Let’s Dance igång klockan tjugo på fyran…ett av programmen jag verkligen följer och gillar (Idol är ett annat)…Och förra året vann min favorit Magnus Samuelsson…jaba-daba-dooo...I år, utan att ens ha sett dom dansa, är min favorit Agneta Sjödin…hon är så snygg!!..Om det är något program jag skulle vilja vara med i, så är det i Let’s Dance…Jag menar, det är ju en jäkla tur att jag inte vill vara med i Efterlyst som maffiabrutta…även om jag säkerligen hade passat ypperligt för den rollen med Hasse Aro och Leif GW Persson hack i häl…Men tänk om JAG skulle få vara med i Let’s Dance och sväva fram i snygga kläder, läckra skor och proffsigt sminkad med en läcker kavaljer…och då skulle jag givetvis välja David Hellenius…jag vet, jag vet att han inte är någon danslärare, men nu har han varit programledare för Let’s Dance så länge, så han måste ha snappat upp en hel del...och jag tror att vi hade vunnit…eller jag VET att vi hade vunnit …Dessutom får man ju en skitläcker kropp på köpet, efter bara ett par si så där 10 veckor…och långa ben också…

Jajaa, va är en dans på slottet??...eller jag menar…va är en dans i Let’s Dance?? *suck*
                                                                

  +   = VINST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0