Idag är det Felicias dag…


…och Dollys dag.


Felicia
har namnsdag och det första hon gjorde när hon kom hem från skolan, var att på det nya moderna sättet ”hälsa” på alla sina vänner, jaaa, ta ett snack med dom…via sin coola bärbara rosa dator… Så det är inte bara jag som är en datanörd här…nej, nej…det viruset har vi alla i familjen…sociala…jomenvisst…med HELA VÄRLDEN…med andra ord supersociala ;)


Men Felicia festade till det med en MEGA-SEMLA och William som INTE har namnsdag fick nöja sig med en MINI-SEMLA…vilken rättvis värld vi lever i ;)


Och så fyller Patriks mormor Dolly 83 år idag…Grattis Dolly…inte för att hon läser bloggen, åååh nej, det gör hon definitivt INTE, men ändå, det känns bra för mig och det är ju det viktigaste…öööh…eller kanske inte, men i alla fall ;)

 

Tjinge-linge-ling…ska nu ut i vida världen och läsa goa bloggisar


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till båda två!

2010-01-14 @ 19:56:27
URL: http://mbym.blogg.se/
Postat av: Suzana

Tack Madeleine =)

2010-01-14 @ 21:33:07
Postat av: Petra

Sv; Tack för din kommentar hos mig. :) Jag tycker abslout att du ska leta upp de nya Ballerina Kladdkaka. :) Riktigt goda är dem och glöm inte mjölk så ni kan doppa också, för då är de ännu godare. :)

2010-01-15 @ 10:33:06
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Suzana

Hej Petra!

Har nu smakat (smakat och smakat, smäckte i mig HELA paketet) Ballerina Kladdkaka med kall mjölk...och Gu' va GOTT!! Så tack för tipset!

Kram

2010-01-16 @ 02:50:30
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0