Gröna Anna och Godislandet…


…japp, så blev söndagseftermiddagen. Drog iväg till Vetlanda och mötte upp bästaste Giesela, min så unga (jaaa, vi är unga nu och då och för alltid) och kanon-coola klasskompis Giesela. Träffade henne på hennes jobb…Jem & Fix. Och jag fick en HEL KARTONG GRÖNA ANNA!! Jag bara älskar den servisen! Tack snällaste och sötaste Giesela för allt! Och jag måste hitta ett sätt att visa min tacksamhet till henne!! Ska hitta ett sätt, I promise, I will! Och det var kul att ta en pratstund med min unga klasskamrat, för nu vet jag att jag inte är udda, inte konstig…inte konstig alls…för Giesela är livrädd när hon åker med sin sambo i bilen! Alltså är det inte bara jag som är rädd när jag åker med min sambo, så himla skönt…jag är normal…tjoohoo på det ;)

 

Jag och Giesela och en hel kartong med Gröna Anna!

 

 

Efter Jem&Fix drog vi vidare till GODISPARADISET! Ett helt hus fullt med godis! Över 500 sorter! Jaaa, där gick vi löst på alla möjliga sorter…för godis är gott…riktigt gott! Oj, öööh…vi kanske, typ, hmmm…jaa, alltså vi köper godiset på söndag och sedan sparar vi det tills på lördag *harkel*…Tänkte ifall, om, barnens tandläkare råkar komma in på min blogg, ja ni vet, bara halka in här och undra vad jag är för förälder…sååå…*host*…vi äter godis på lördagar…typ! (Visst är vita lögner inga lögner..??)

 

Felicia, Edward och William smaskar loss i det enorma godishuset!

 

 

Jaaa-baaa-daaa-baaa-dooo!! Sockerkick är en riktigt söt kick!

 
Tja, och vill ni också besöka godislandet i Vetlanda, så ligger det mitt emot McDonalds!


Efter godishandlandet drog vi vidare till Pauliström-allas dröm…och jag kan ju inte berätta allt i detta inlägget, så Pauliströmsinlägget kommer…just precis…imorgon :)

 

Tjinge-linge-ling…för nu tar jag natten i handen och besöker drömmen…


Kommentarer
Postat av: Giesela

Ha ha vilket snygg outfit man jobbar i ha ha!!!

Du är ju bara för go Sussie, använd bara servicen det är tack nog :)))

2010-02-01 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0