Ge fan i ANDRAS CYKLAR!


Blir så trött! Blir så förbannad! Blir så upprörd! Varför ska det finnas folk (ja, egentligen är väl det rätta namnet IDIOTER) som inte kan låta andra människors saker vara. Har dom inte fått lära sig vad som är rätt och vad som är fel, vad som är ditt och vad som är mitt!! Idag när mina döttrar åkte hem till sig i Kalmar (dom pluggar där) så hade NÅGON stulit Patricias cykel! Den var låst, den var FAST KEDJAD till och med!! Fattar då inte personen i fråga att den INTE är hans/hennes!!  Egentligen tycker jag att man INTE ska behöva låsa cyklar, egentligen, för det som inte är mitt rör jag inte, och så tycker jag att alla ska tänka, men det är för mycket begärt, jag vet…men en låst cykel ska man väl ändå kunna ha ute, utan att någon ska stjäla den, det är väl inte sååå för mycket begärt!

Patricia fick sin fina Pilen Cykel när hon fyllde 15, hon ville inte ha en moped, hon ville ha en Pilen Cykel, och hon fick en riktigt fin, svart (och svindyr) Pilen Cykel, och nu har någon annan bestämt sig för att ta den i sina ägor, bara så där, helt utan vidare!! Kan man inte köpa sig en egen cykel får man promenera tills man kan köpa sig en att trampa på! Usch så arg jag är!! Och suck för alla dessa försäkringspapper, polisanmälan och självrisk! Usch och fy! Och tills allt det är fixat och klart (vilket kan ta en evighet) får min stackars Patricia promenera till skolan, till ICA MAXI, till stan, till stationen, men tänk inte på det DU som har stulit den…näää, gör inte det…trampa på bara, gör det, på den stulna Pilen Cykeln (hoppas DU trillar av i riktigt hög fart och slår i ordentligt…det skulle vara sååå rätt åt dig!) HA!


Någon har stulit Patricias fina Pilen Cykel i Kalmar!!


Kommentarer
Postat av: Millan

AH fy fan vilken jävla idiot. Min stod kvar men inte Pisans :S så dumma i huvvet asså !!



Ses imorn mami <3

2010-01-17 @ 23:03:23
Postat av: Anne

Finns mycket osorterat folk därute som inte kan skilja på mitt och ditt... man blir så förbaskad på ren svenska! Tack föresten för titten på min blogg! Vad roligt att nån hittade den :) jag har haft lite "uppehåll" i skrivandet.. men lusten börjar komma tillbaka. Ha det gott! /Anne

2010-01-18 @ 06:44:21
URL: http://anneri1972.blogspot.com
Postat av: Patricia

Min älskade cykel, kom tillbaka!!

2010-01-18 @ 22:03:06
URL: http://patriciiamusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0