Ett sååå gulligt videoklipp med William!


Det är svårt med E och Ä, tycker William. Läsläxan idag var knepig. Det står ju Per men man säger Pär…varför.?? Varför är det så mamma..?? Öööh, joo, man kan faktiskt också skriva Per med ä. Det finns många Pär. Jamen den här Per heter Pär men det står Per…Hmm, joo så är det bara William…Ahhaa, men varför..?? Därför liksom…jag tycker du ska fråga din fröken imorgon, för hon vet allt (en enkel och liiiite småful undanflykt, joo tack jag vet…men ibland så, ganska ofta, är det tillåtet). Nää, det kan hon inte göra, ingen vet allt, det har du ju själv sagt mamma…Öööh, jaa just det, det har jag sagt…men din fröken vet allt om Per och Pär.

 

Ett sååå gulligt videoklipp på William när han läser sin Per läxa.

 

Och eftersom William gärna gissar till sig texten (för det går fortare) så blir det Peter istället för Per…för Per ska stavas med ä, precis som det låter ;)

 

Nu ska familjen se på Spårlöst, ett av de få programmen på TV som får mig att börja gråta, ett annat är Extreme Home Make Over :)

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha! han är det sötaste som finns! Saknar er familjen

2010-01-25 @ 19:17:58
Postat av: fia

sv; haha jaa brukar ju få höra det, men jag kan inte se de;) haha

2010-01-25 @ 21:05:05
URL: http://fiacarlberg.devote.se
Postat av: MILLAN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAH GARVAR IHJÄL MIG HAHAAH "stäng av , stäng av" HAHAHAHAHAA wille <3

2010-01-25 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0