En hälsning till mig…


…från Henrik Rydström. Henrik Rydström!!! Sååå coolt. Jag menar, jag är ett STORT Kalmar FF-fan, så en hälsning till mig från självaste lagkapten är ju hur coolt som helst. Idag var min dotter Pernilla och intervjuade Henrik Rydström, hon går fotbollsgymnasiet på Stagneliusskolan i Kalmar. När dom satt och småpratade efter intervjun, kom Pernilla på (smart dotter jag har) att hon kunde visa honom korten på mig som hon har i mobilen (smart grej) där jag har hans matchkläder. Och vet ni vad..??..Han tyckte jag passade i hans matchställ och han hälsade och tackade så mycket för att jag valde och ville ha hans nummer…ja numret på matchtröjan alltså…så ni inte svävar iväg med fantasin nu…eller förresten…sväva iväg med fantasin, det får ni :) Jag kan bara säga, tack själv Rydström, för att just jag fick låna dina kläder…och…ska erkänna…hade riktigt svårt att lämna tillbaka dom…ville liksom inte…ville behålla dom…men, men…jag är nöjd att jag fick ha dom i ett helt dygn. Och ni som kommer att följa Allsvenskan kommer att märka hur bra Rydström kommer att spela…han har ju lite baskilusker från fotbollsgalna mig på sig :)

 

Jag säger bara…nummer 8 i Kalmar FF

 

Och i år tar Kalmar FF tillbaka guldet

 

 Det var till fotografering ”modell för en dag” som jag fick låna Rydströms matchställ. När jag kom hem efter min dag som modell, ville jag ta lite egna kort…ville liksom passa på…jag menar hur ofta har man äkta matchställ från Kalmar FF hemma..??..nää, just det…typ aldrig…så det knäpptes av några kort…öööh, eller jaa…hmmm…ganska många kort ;)

 

 

Om jag skulle ta och kolla om jag kanske skulle kunna få låna Barcelonas matchställ med nummer 9 på ryggen…vad säger ni om det..??.. Jag menar hur svårt kan det va..?? Ingenting är ju omöjligt…egentligen :)

 

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tummen upp!!

2010-01-28 @ 21:19:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: dragan

NICE PIC ..LOOKING GOOD IN KALMAR..RED

KRAMAR

2010-01-29 @ 01:16:01
Postat av: cecce

Jag förstår att du svävar på moln:-)

Synd att du inte följde med din dotter och fick en liten pratstund "på Riktigt":-)

Tycker du ser förträfflig ut i kläderna.



Ja nu är det fredag.

Ok då.

Liite mysigt är det med fredagar!!!



Kramar!

2010-01-29 @ 07:28:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Off! Där har vi riktigt grejer ;). Kalmar är bäst!

2011-07-18 @ 17:27:07
URL: http://jessicaochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0