En för ALLA…


…ALLA för en!

Lördag och ALLA är hemma, kan det bli en bättre lördag för en mamma..??..Noop…defenitivt inte…eller…joo…hmm…kunde ju ha varit en lördag fylld med shopping i någon större stad, typ Kalmar som avrundades med en fin middag på en mysig restaurang och avslutades med bio och filmen ”Up in the air” med George Clooney…det hade varit något det…men det var bara en tanke, en dröm, en fantastisk dröm…Men man tager vad man haver som det så vackert heter…och för min del blev det 5 barn, en sambo (jo tack, det räcker med en sambo) och en riktigt god plankstek…inte fy skam det inte…Och George Clooney blir utbytt mot Zlatan Ibrahimovic i TV soffan ikväll. Sååå

HEJA BARCA!! HEJA ZLATAN!! HEJA SUZANA!!
(oj…det sista bara slank med)
Och Williams kommentar när planksteken serverades...VAAA..??...måste jag äta upp plankan..?? Hahahaha...ja, du kan ju alltid försöka lille William ;)



70-talet är en bra och god årgång…då kom både jag och planksteken till världen


Mysigt värre…plankor, tända ljus och cider!



Öööh…svårt att få alla att se någorlunda normala ut på ett kort…eller.…det är kanske såhär någorlunda normala vi är!



Trevlig lördagskväll på ER och Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: giesela

2010-01-16 @ 21:15:08
Postat av: giesela

Åh vad fina plankor,,, har du gjort allt själv???? ser ju precis ut som dom man får på restaurang...

Ja jag håller med om att tidigt sjuttiotal är bäst :) Kram

2010-01-16 @ 21:17:46
Postat av: dragan

Nice pic what is that Planksteken?Hahaha looking good any way..Great all family Together..How was the movie

UP IN THE AIR ?I know u like G .Clooney!!

WISH U GOOD EVENING!!!

KRAM FROM MIG

2010-01-16 @ 21:29:07
Postat av: Suzana

Hej Giesela!

Ja, jag har gjort dom själv, det är inte så svårt. Jag ska bjuda dig på det någon gång på min hemmagjorda plankstek, jag lovar :)

Hahaha..jaavisst är 70-talet BÄST! =)

Kram :) Och kul att du läser min blogg! Kram igen

2010-01-16 @ 21:36:20
Postat av: Suzana

Hi Dragan!

Hahaha...that is meat, mashed potatoes and gravy baked in the oven on oak plank...and I promise you that it's good! I didn't se the movie, I wanted to se it, but I will look at the Barcelonagame tonight insted :)

And yes, I love George Clooney..hahaha :)

Have a great evening you too!

Kram!

2010-01-16 @ 21:42:11
Postat av: Lady Gaga News

Vad roligt att äntligen få läsa en blogg med mycket bilder! :)

2010-01-16 @ 22:04:35
URL: http://ladygaganews.blogg.se/
Postat av: cecce

Ah...det där såg alldeles förträffligt gott ut.

Så duktig du är!!



Nä..vad är utelivet i jämförelse med hemmalivet och fem barn??:-)

Det har jag alltid undrat:-)

Vi får ta igen det när vi är femtio och barnen utflugna!

Eller??



Ha det så bra!

Kram

2010-01-16 @ 22:55:51
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Suzana

Tack så mycket Lady Gaga! :)

2010-01-17 @ 03:09:04
Postat av: Suzana

Tack Cecce!!



Hahaha...jaa, vi får ta igen det då! Panter-tanter på vift ;)



Ha det så bra du med, och nu ska jag ta ett besök hos dig, i din mysiga och trevliga blogg :)

Kram!

2010-01-17 @ 03:11:24
Postat av: Kristoffer Östman

Dra mig baklänges vad fint!

ser riktigt smarrigt ut! och godisskålen är inte att prata om.

xoxo Saknade*

2010-01-19 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0