Det känns ju lite sådär…


…eller det känns faktiskt riktigt pissigt att Agneta Sjödin åkte ut igår! Va hände..?? Jag menar, hon låg hela tiden fem i topp hos domarna. Och jag röstade på henne, bara en gång men ändå. Jag var ju liksom helt säker på att en röst skulle räcka, men tydligen inte. Hade jag vetat att det fattades 14 röster för att hon skulle gå vidare, hade jag ringt 15 gånger till…jooop, det hade jag gjort. Hon var ju min favorit redan innan tävlingen ens hade börjat. Usch ja, det här känns inte bra, inte bra alls. Har dom verkligen räknat rösterna rätt..??..dom kanske har glömt en lite rösthög någonstans. Det måste dom ha gjort. Ja, jag kommer i alla fall att sakna snygga Agneta på fredagskvällarna i TV4. Får väl gå och köpa hennes bok och gottgöra det med att jag inte ringde 15 gånger till. En bok av Agneta Sjödin kommer att få pryda min hylla framöver. Jomenvisst, det kommer den allt att få göra, och se där, nu känns det genast liiite, liiite bättre :)

 

 (Bilden har jag lånat från TV4, som vanligt, när det gäller Let’s Dance)

 

Tjinge-linge-ling!!


Kommentarer
Postat av: malin

Håller med dig fullt ut vad hände??? Måste va ngt fel på svenska folket!!! Hon är verkligen skit snygg också. Ja nu vete sjutton vem man ska heja på. Ha en skön lördag / Malin

2010-01-30 @ 13:33:38
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0