Bjussar på en morgonvideo…


…som jag smyginspelade på mina döttrar när dom tog ett kundvagnsrace inne på Ikea. Själv stod jag liksom lite gömd bakom några pallar och hyllor, men när dom kom i en jädrans fart blev jag sketarädd att dom skulle köra av ”banan” och krascha liksom eller att dom skulle köra på någon kund eller personal som bara råkar ploppa upp vid fel tillfälle. Inget av detta hände som tur var…meeen jag tryckte av videoinspelningen liiiite för tidigt i min rädsla, eller panik snarare…men jag fick på den igen…så klippet är i två delar…ett lite längre och ett njaa, vad ska jag säga...en snuttis..??  

 

Del 1, Felicia räknar ner, Pernilla kör och Patricia sitter på…


Del 2, Felicia hoppar fram och skrämmer mig…


Näähää ni, nu ska vi iväg till Vetlanda och träffa bästaste Giesela, ska få Gröna Anna delar av henne!! Sedan blir det givetvis en tur till den stora godisbutiken där barnen ska få släppa loss som galningar…och jaa..hmm..jag också. Resan bär sedan mot Pauliström där en smaskig middag väntar på oss hos mamma och pappa. GOTT!!

Men jag återkommer om Giesela och Gröna Anna, godisfrossan och middagen, med både text och bilder…promise :)

 

Så på återseende och…Tjinge-linge-ling!!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jätte fin blogg. :)

2010-01-31 @ 13:03:34
URL: http://daysofmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0