Sköna söndag...


...jaa, eller rättare sagt goda söndag! Fixade lite god söndagsmiddag till mig och Patrik, med tända ljus och smarrig efterrätt. Njöt av en barnfri eftermiddag med att...just precis...äta.

Lammkotletter, rödvinssås, rotpytt och bacon-sparris...Chokladpudding, grädde och ananas.


Snygg-William var bjuden på kalas hos Isak...och han tog med sig ett brett leende ;)


Edward blev firad av mormor och morfar i fredags och paketet innehöll ett stort badlakan...
 
...och så fick han även pengar av mormor och morfar och av alla kusiner, en rik liten kille nu.
För pengarna ska han köpa, till min STORA förtjusning, Wii-konsol. Sååå Super Mario, here I come...öööh...jaaa, eller hmmm...here comes Edward...och...öööh...jag..??
 
Mormor och morfar bjöd på massa sötsaker, saltsaker, dippsaker och nyttiga saker...fruktbitar, som man doppar i...ööööh...finns det nyttig choklad..??..Frukt doppat i choklad måste vara nyttig choklad, jomenvisst så måste det vara...det bestämmer vi...nu känner jag mig jättenyttig.


Usch vad mycket snö det har kommit! Och missförstå mig inte nu, jag gillar snö...i lagom mängd. Och nu är det definitivt inte någon lagom mängd...nu är det bara sååå fööör mycket, fast trots att det är för mycket av det vita så är det ändå ganska vackert...på något underligt kallt sätt.


Jag ser verkligen framemot veckan som kommer...mycket spännande saker står på schemat...och då syftar jag inte på snöskottning ;)

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0