Nu vill jag ha sommar...


...börjar bli trött på all snö nu. Barn som kommer in som snögubbar och lämnar stora snöpölar i hallen, dagligen. Högar med blöta kläder som måste in i torkskåpet. Och stövlar som tar upp halva ingången...hur kul är det på en skala...precis...minus 10. Fast om man ska se det från den ljusa sidan, vilket just nu känns svårt i skrivande stund, så har ju barnen riktigt roligt i snön...och nja, okey då, jag också! Och dessutom är det bättre när det är kallt och snöigt än när det är blaskigt och blåsigt...men allra bäst är det när det är sommar och sol. Hoppas nu bara på att vi får en fin vår och en otroligt varm sommar...så att vi får alla årstiderna precis som dom ska vara :)


Hittade lite coola kläder, skor och en superläcker väska från http://www.asos.com

 


Marie var hemma hos mig idag och vi tog oss en lång och skön fikastund med kaffe och megasemlor. Pratade massvis, vi träffas inte så ofta, men när vi gör det, har vi det hur mysigt och roligt som helst. Alltid.
Och...åååh, har förträngt, lagt det bakom mig...glömt det...men blev påmind idag...tenta på onsdag i Bild, Form och Webb...nu på onsdag...usch och fyyy, kanske inte skulle ha bakat så mycket i veckan, kanske skulle jag ha pluggat mer och struntat i att baka...hmmm, när jag tänker efter så...nooop, det är härligt att baka, det är terapi för mig...och just nu behöver jag mycket av den terapin :)

Så fram med skolböckerna Suzana...se så...nu...på momangen...

Tjinge-linge-ling...och jag lovar att ta fram skolböckerna snart, ska bara se på en film först :)


Kommentarer
Postat av: Millan

HAHAHAAHA "jag ska bara se film först" haha skrattar ihjäl mig.. och dessutom behöver du inte plugga för du kan allt ändå :) en smart mamma är du! Me love you <3

2010-02-04 @ 22:10:06
Postat av: Daniel

Vad e det för liv om man inte bakar?

2010-02-05 @ 14:57:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0