Jaaa, se de snöar…


…ja se de snöar, det var ju roligt…NOT!!...Nu räcker det! Nu får det vara bra med snö. Visst, visst, på vintern ska det ju givetvis vara snö…men måttligt. Tänk på barnen Suzana, tänk så roligt dom har det i snön…Jaahaaa, okey, tänker på barnen…OCH…tänk på mig, på oss, vi som är i den bästa åldern…vi orkar inte mer nu. Det ska ju räcka med att skotta en gång om dagen, ja helst bara en gång i veckan om ni frågar mig…men vem bryr sig om att fråga mig..??... Nobody!  Men jag ska inte gnälla, nej, nej, det är inte min melodi…för visst är det fint och vackert..??.. Jomen det är det allt. Fast kallt!

 





 

Och titta vad jag hittade på mamma och pappas vind…

 

…mina gamla längdåkningsskidor. Tror jag ska testa dom på Edward eller William…och så ska jag ta med mig dom ut i elljusspåret, precis så som pappa gjorde med mig. Det var kul! Faktiskt! Lite fika i en rygga och ut i spåret! Härligt, nu ska jag bara försöka övertala någon av sönerna, jaa, eller det får nog bli lite som Askungen…vi får se vem pjäxorna  passar på!

 

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Millan

Gud va fina bilder mamma, du är verkligen en bra fotograf och en ännu bättre bloggare, SKRATTAR ALLTID när jag läser din blogg. Herrigud va jag kommer leva länge ;) .. Hör av mig efter träningen.. Puss <3

2010-02-01 @ 18:24:15
Postat av: Patricia

hahah dom kommer passa på mig så ja följer gärna med mamii :D<3

2010-02-01 @ 19:50:24
URL: http://patriciiamusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0