Idag är det min dag...


...fettisdagen...och det firar jag med en mega-semla hemma hos mamma och pappa i Pauliström. Mamma har bakat och jag har ätit och glaffsat i mig...typ :)



Brorsans barn är också här i Pauliström, dom har sportlov nu och ska tillbringa den, som dom själva säger...på landet...Jönköpingstöser, storstadstöser, mina söta töser och jag hjärtar dom.


Lillpluttan Emilia och Julia                             och Manuela


Julia gick lös på min Canon-kamera och agerade modefotograf...på sig själ



Fasters sötnos, min sötnos, Emilia! Spelade lite Hello-Kitty-Memory med sötisen, sötisen vann.


Fortfarande kallt...iskallt...istappskallt



Vi blir kvar i Pauliström över natten, ska vara barnvakt i morgonbitti, mamma ska till doktorn och pappa ska till sköterskan...hihihi...komiskt men på riktigt...riktigt komiskt med andra ord.

Nu ska familjen Music med compani bänka sig framför TV:n och titta på fotboll...Manchester United mot Milan...och det lär bli fajt, både på fotbollsplan och i TV-soffan. Patrik och jag mot mamma och pappa...Manchester United mot Milan...heja Patrik och jag...heja Manchester United!

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Oh på fredag är det dom stora barnen som gör besök på landet :D <3

2010-02-16 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0