FEST och melodiFESTival...


...döttrarna på 30-års fest i Vetlanda med mormor och morfar, sönerna hemma hos sin pappa och jag hemma med min magsjuka sambo. Roligt värre...eller inte. Patrik la halva sin lördag i soffan och den andra halvan i toalettstolen. Och jag, jaaa jag tyckte synd om honom...fast jag tyckte synd om mig själv...mest. Kände mig lite ledsen att jag inte kunde gå på min kusins 30-års fest, för det hade varit kul, superkul, det vet jag. Mina små söta flickor uppdaterade mig under kvällen om hur skoj dom hade det...kul för er då..!! Tänk inte på mig, nej, nej, tänk inte på eran stackars uttråkade, soffliggande mamma med en kräksjuk sambo, nej, nej för allt i världen, gör inte det...eller JOOO...tänk på MIG!
Pernilla och Patricia färdigfixade innan 30-års festen i Vetlanda! Fina! Söta! Snygga! 

Felicia och min mamma var också tillfixade och kanonfina! Söta! Snygga!

Jag undrar varför jag inte fick någon bild på min pappa..?? Vart var han..?? Han kanske inte fastnade på någon bild, men troligtvis höll han sig borta från brudarna. Mmm, så var det nog. inte lätt att va ensam kille bland ett gäng irrande festfixande höns...öööh, jag menar givetvis...tjejer.
Tack Gode Gud för mobiltelefoner...eller jag kanske ska tacka Apple för iPhone, för Gud har nog ingenting med mobiltelefonerna att göra...tack Apple! För jag hade liksom kontakt hela kvällen, kändes nästan som om jag också var på party emellanåt...in my dream så att säga...eller in my phone.
MMS hälsning från mitt kusin-barn Liam och min sötis-kusinis som åt oliver åt mig också!

Höll telefonkontakt med mina söner också...under melodifestivalen. Den låten var INTE bra...klick! Den var jättebra...klick! Vilken tycker du var bäst..??..Okey...klick! Och så höll vi på, ända tills festivalen var slut. Och vi tyckte likadant...öööh...nästan i alla fall. Tre-i-topp lika, fast med olika placeringar. Jag tyckte Jöback var bäst! Snyggast! Coolast! Läckrast! Och grabbarna tyckte krull-håret var bäst! Ni menar Neo..?? Han med krulligt hår mamma, mörkt krulligt. Jaaa, Neo! Inte vet vi, men han med krulligt hår, nummer tre! Ahh! Neo! Och visst va Neo bra, men Jöback var bäst. Och Anna var bra, men Jöback var bäst!
Och värst var Py Bäckman! Fast hon lyckades med sitt uppdrag...att se ut som Elton John och låta som Di Leva...och det både såg och lät...fördjävligt!  

(båda ovanstående bilder har jag lånat från expressen.se och fotografen är Sven Lindwall)

Fast jag avslutade lördagen starkt...och högt! Med en vinst! Barcelonas vinst! Min vinst! Skrek mig nästan hes i slutet på matchen...för det var mål...Zlatan gjorde mål...och domaren dömde fel...jag såg...jag vet...jag har rätt! Tror faktiskt att jag skulle passa som assisterande tränare till Barcelona. Jomenvisst...jag och Pep Guardiola hade varit ett kanonbra tränarteam!

Fick hem mina döttrar idag, även om det bara var för en kort liten stund innan dom var tvungna att dra vidare till Kalmar...skola imorgon! Och jag vill inte...och jag hoppas inte...att Pernilla blir smittad av Patrik. För hon ska opereras på fredag, näsoperationen, och då får hon inte vara sjuk! Men Patrik var bättre idag, mycket bättre. Tror att det var mammas stek som fick honom på bättringsväg! Och tack mamma och pappa för att ni körde hem flickorna idag, så att jag slapp att ge mig ut på vägarna och bilda långa köer efter mig! Och tack för att barnen har fått vara hos er nästan hela sportlovet, dom har haft det kanonbra! Skickar dom till påsk..hihihi ;)

Min dator, mitt äpple, min dröm, kommer på onsdag enligt den nya leveransrapporten. 
Längtar till onsdag.

Nu ska jag ta natten i handen och besöka drömmen!
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0