Batwoman...


...det är min hjälte det. Eller njaaa, Patricia som Batwoman är min hjälte. Igår var hon på maskerad-kalas. Japp, ni läste rätt. Maskerad-kalas för stora tjejer, lite coolt, eller hur..?? Oavsett ålder är maskerad kul, riktigt kul. Och det är nog bäst, för fridens skull, att jag skriver maskerad-party och inte kalas, trots att jag tycker att innebörden är densamma i detta fall, eftersom det var en kompis till Patricia som firade sin födelsedag...med andra ord kalas...men i tonåringarnas ögon...party...för det är visst en jädrans skillnad...saften är nog starkare ju högre upp i åldern man kommer och godispåsen byts ut mot kebabtallrik. Men vi har alla varit där, stora som små, på maskerad, jaaa ALLA...fast vi kanske inte alltid har vetat om att vi har varit det ;)

Min Batwoman


Patricia och kompisen Nellie...Batwomen


Nääähäää, nu ska jag svira om och agera hjälte...i köket...Felicia och jag ska baka, för på måndag vanskas det kalas...Edward fyller 9 år...så vem vet, jag kanske kör vidare på Patricias tema...maskerad-kalas...och då vet jag minsann vem jag ska vara...CATWOMAN....som tassar omkring, smyger fram, klättrar på väggar...och MJAAUUU...hoppar fram när något gott serveras...det är jag det ;)

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: cecce

Tror du skulle passa alldeles utmärkt som catwoman:-) Kör på det!!

Vilka läckra tjejer!! Hoppas de hade ett roligt masklerad-PARTY! (Gud..kalas får man INTE säga:-)



Hoppas du får en fin Valentindag idag med mycket uppvaktning!!



Sänder massor med allahjärtansdagkramar till dej!

2010-02-14 @ 07:30:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0