Vårkänslor så det heter duga!


Igår hade jag en "fullt upp" dag. Planering för badrumsrenovering. Skojigt! Och snyggt kommer det att bli...tror jag, hoppas jag! Kommer att uppdatera med bilder om renoveringen när den drar igång. Vilket jag hoppas på blir i helgen. Nu ska jag åka till Kalmar. Träffa mina döttrar, ta en bit mat ute med dom och så en sväng till IKEA...igen. Ska också upp till skolan och lämna in lite arbeten! Fullt upp med andra ord. Precis som det ska vara. Det ska kännas att man lever, eller hur..?? ;)
Härliga vårfärger i mitt kök

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: dragi

renovering igen? oj vad ni e igång hehe. Jga funderar på att försöka sälja typ så mycket möbler jag kan o sen sakta skaffa mig nytt ige,e så trött på de grejer jag har nu.



ah d var juggekaffe i koppen hehe,ska jag dricka kaffe så får det vara riktigt hehe. d e ju först nu den senaste tiden som jag verkligen kommit igång med det,2 koppar om dagen blir det =)



annars har dagen varit helt ok faktiskt,ska fixa mat snart t lunch imon. Kyckling med wokade grönsaker och cashewnötter.



kram

2010-04-27 @ 17:52:37
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: cecce

Visst känner man att man lever:-)

Håller på att vänja mej vid att arbeta 75% och det är...tja..ganska jobbigt.

Det blir så lite tid över till annat. Allt ska liksom hinnas med. Jobb, barn, man, tvätt, städ, matlagning, handling...bloggning...you name it!

Pust!

Inte konstigt man blir trött!!



ha det gott!

Kramar

2010-04-27 @ 19:20:23
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tjusigt med sportäventyr!



DIGGAR gula skorna.. just sådana färggranna gillar jag!!!

2010-04-28 @ 21:53:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0