William och jag är Guitar Heros!!


Lördagar gå jämt alldeles för fort, tjoffs, pang, bom… redan söndag.

På lördagsmorgonen, eller… hmm… kanske förmiddag för de flesta, upptäckte William snön som låg som ett litet, litet genomskinligt lakan på gräsmattan. JAAA!! De har snöat, nu drar vi till pulkabacken mamma. Öööh, nää, det går inte William, alldeles för lite snö för det. Nää, inte alls. Jomen William, det går inte att åka än, det måste komma mer snö. Det räcker för mig, jag kan åka på den. Nää, det går inte, det måste va mer snö… Ååååh, du fattar inte mamma, jag KAN åka pulka på lite snö. William, om du lyckas att bygga en snögubbe, en liten går bra, men bara att det är en snögubbe, då lovar jag dig att vi åker bort till pulkabacken. Okey…??... Jag fick en sur slängblick till svars, med andra ord, inte okey. Efter bara några minuter hör jag William ta på sig ytterjackan… Vart ska du William..??.. Ut och bygga en pytte, pytte liten snögubbe, svarar han med en sur min… och jag spanade på honom från sovrummsfönstret… hahahahaa… han började inse att det till och med var för lite snö för en pytte, pytte liten snögubbe. Så han tog fram fotbollen istället :)

På lördagskvällarna brukar vi oftast, ja eller kanske nästan alltid, titta på fotboll… mmm, nää, precis, vi ser inte på Robinson här som de flesta andra gör… Men innan vi bänkade oss framför TV:n hade vi familjekamp i Guitar Heros. Lag ett, jag och William, lag två Patrik och Edward. Ahhh, gissa vilket lag som vann..??...Hahaha… jajamensan, jag och William rockade fett… Men jag ska tillägga att Edward slog poängrekord, han är otroligt grym på att spela Guitar Heros. Han är faktiskt bäst i familjen.

Under Manchester United matchen satt jag och Edward och diskuterade varför inte Berbatov spelade, vi tyckte att dom skulle byta ut Sung Park och sätta in Berbatov. Edward undrade om Sung Park kom från Kina eller Japan, och jag sa att jag trodde han kom från Korea. Men Edward trodde han var japan och eftersom jag var osäker, så sa jag att jag skulle kolla upp det efter matchen. William lyssnade intresserat på våran diskussion, och när väl bytet kom sa han… JAAA, nu byter dom ut huliganen… och vi tittade på honom och undrade vem han tyckte va huligan i Man U..??.. Jamen ni sa ju att ni trodde att han va huligan… hahahaha… näää, William, vi sa att vi trodde att han var japan… hahaha… Och jag ska tillägga att Sung Park är korean. Så nu vet alla det, även Edward och William och jag :)

Lite bilder på mina Guitar Heros




Kommentarer
Postat av: Millan

HAHAHAHA ! JAG DÖR ALLTID AV SKRATT NÄR JAG LÄSER DIN BLOGG MAMMA ! så jävla goa bröder man har. I love them <3

2009-12-13 @ 16:34:03
Postat av: Patricia

HAHAHAHAHA, om jag hade vart där så hade lätt jag & edward vart på lag sen hade vi vunnit så det bara ryker om det :D <3

2009-12-13 @ 16:56:42
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se
Postat av: Amela

Hahahaha...ni verkar jämt ha det så roligt. Och William är ju störtskön! =)

2009-12-13 @ 17:22:19
Postat av: Din stora lillebror alias "hacker"

Ska vi ta ett race med guitarhero eller varför inte med riktiga guitars/MUHAHAHA Ja du vet vem!!!!!!!!

2009-12-20 @ 20:56:28
Postat av: Sussie

Tack Amela! Du och Micke kan väl komma någon dag och köra lite Guitar Heros med oss, det hade varit superkul =)

2009-12-20 @ 23:27:38
Postat av: Sussie

Hahahaha...jaaa, din lille huliganis, ta med din gitarr, så rockar vi loss brorsan...och tack för ikväll, supertrevligt :)

2009-12-20 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0