Snart är det dags för alla ”goda” festligheter.


Den ena efter den andra festen avlöser varandra under december månad. Mycket roligheter. Men bland det roligaste är att få förbereda sig, hitta den perfekta klänningen till dom superläckra skorna med den grymma väskan till. Kul va?? Jag tycker i alla fall det. Jag älskar att ögonshoppa på internet… drömma mig bort … ååå, den skulle jag vilja ha, ååå måste, måste ha… och att kombinera ihop kläder med skor och väskor, smycken och jackor… hur kul som helst. Och i slutänden behöver man ju inte köpa det, för ögonshopping är gratis… japp, så är det, och som jag redan lärt er, är gratis kanonis. Fast är man riktigt, riktigt sugen kan man bara med ett enkelt tryck, trycka hem grejerna från alla världens hörn…

Jag hittar ALLTID en massa snyggt som jag skulle vilja ha, men jag nöjer mig med bara en bråkdel av det … och det kanske inte är så lite egentligen… beror ju på vem man frågar och jämför med… eller hur..??.. Jojomensan så är det.

Ett av mina dagliga stopp på nätet är ASOS, hur mycket läckerheter som helst… jag skulle kunna bli sittandes framför datorn på deras sida i dagar, men tyvärr så har jag inte tid till det, får nöja mig med någon timme eller så om dagen. Idag hittade jag en skitläcker silverklänning med tillbehör... och hade jag varit i 20-års ålder hade jag tryckt på knappen KÖP… så läcker fest- nyårsklänning!!!

Drömde mig liksom bort en sväng, jag i 20-års ålder, slank och lång (har aldrig varit det mer än i mina drömmar) glider in på en lite lagom överbefolkad bar någonstans i Sverige (eller varför inte Italien) klädd i DEN klänningen med en Martini i handen… säger bara *vissel* *vissel* … aah, hade varit hur coolt som helst.  Och drömmar är ju till för att förverkligas... fast jag vet inte hur sjutton jag ska lyckas förverkliga den drömmen ;)

Har plockat ihop lite bilder på ”drömmar” ... den första drömraden kan jag knappast förverkliga, den andra har en möjlighet och den tredje... hmm… skulle behöver en sträckbänk i typ ett år först… så, kanske, kanske nästa år ;)





ASOS

 


Kommentarer
Postat av: Millan

haha mamma, jag vet iaf vart jag fått min ögonshopping ifrån ! ;) Du är snygg och UNG dessutom .. säg inte emot, ta åt dig bara ! Love you <3

2009-12-10 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0